פאב חדש בפתח תקווה – תרל”ח

בר/פאב תרל”ח החדש, שנפתח לאחרונה בפתח תקווה, מציע צורת בילוי חדשה לאוכלוסייה צעירה ובוגרת. הפאב הוקם על ידי שלושה יזמים, אחד היזמים, יעקב הלינגר (28), המנהל בפועל את הבר. הלינגר זיהה את הצורך בהקמת מקום בילוי ייחודי במינו באווירה ארץ ישראלית באזור הבילויים המתפתח של פתח תקווה
כך נולד בפתח תקווה בר תרל"ח, בר ישראלי, שמשלב בין ישן לחדש. השם הנבחר לבר מציין את שנת הקמת העיר. המקום מעוצב באווירה חמה המשדרת ביתיות ושורשיות ישראלית, על הקיר תלויות תמונות של מייסדי העיר, שנלקחו מארכיון הראשונים של פ"ת.

תפריט האלכוהול מציג היצע רחב ומקצועי, בירות ישראליות מהחבית, קוקטיילים קלאסיים בדגש על קוקטיילים שהורכבו במיוחד לבר ומותאמים לחיך הישראלי. "הדבורה מאיה" (35 ש"ח), "מזרקי" (38 ש"ח), "קן לציפור", "יענקל’ה" (38 ש"ח) ועוד.

על התפריט מופקדת השפית "רעות ארביב", שנע בין מנות מעניינות עם טוויסט כגון: "קציצה אדומה" – קציצות טונה אפויות ברוטב עגבניות פיקנטי (35 ש"ח), "טוסט ציוני" (36 ש"ח), "תרל"ח חציל"- חציל שרוף עם טחינה וסלט עגבניות פיקנטי (28 ש"ח), "יואל משה סלומון" – לחם פריך עם דג סלמון בכבישה ביתית, בצלים צלפים ופטה (36 ₪), "הפוקאצ’ה של יעקובי" (38/50 ש"ח), "ראש כרוב" – כרובית פריכה על מצע איולי עשבי תיבול (30 ₪) ו"סלט טבולה" עשיר (35 ₪) לבין מנות בר קלאסיות כגון: צ’יפס, אדממה ונאצ’וס.
האווירה במקום מושפעת מהמוזיקה המתנגנת אשר כוללת ברובה מוזיקה ישראלית קצבית ובועטת. בכל יום בחצות מוצעים צ’ייסרים בעשרה שקלים בלבד, בעת שמתנגנת ברקע "הבלדה על יואל משה סלומון" שהיא ההמנון של הבר. בכל יום בין השעות 20:00-21:00 יש HAPPY HOUR, בה מקבלים משקה אלכוהולי 1+1.

בימי ראשון מתקיימים בבר ערבי "תרל"חבית" – תמורת 50 ₪ תקבלו בירה חופשית במשך כל הערב, בערבי שלישי מתקיימים בבר ערבי "תרל"חלוץ" – כל אורח שמגיע לבר עם חפץ ישראלי (כובע טמבל, חולצת תנועה כלשהי, מגל) מקבל שליש בירה חינם, בימי רביעי יתקיימו בבר הופעות של אמנים צעירים, הכניסה להופעות חינם ובימי חמישי מתקיימים בבר ערבי D.J..

בנוסף בתרל"ח יש שלל גימיקים ייחודיים כגון: משחק טריוויה נושא פרסים (צ’ייסרים), החשבון יוגש לכם בקופת תרומה ישנה של קק"ל, קוקטייל "קן לציפור מוגש בקערית עם קש דמוית קן ועוד…ניתן לערוך אירועים במקום עד 130 איש.

תרל"ח
ברקת 9 פתח תקווה; טלפון: 054-3061921; יום א’ – יום ה’ 20:00 עד אחרון הלקוחות, מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת עד אחרון הלקוחות.

תגובות