תלמידי מגמת הרובוטיקה בבית הספר שי עגנון נבחרו להשתתף בפיילוט ייחודי של יחידת העילית 8200 של צה”ל

תלמידי מגמת הרובוטיקה בחטיבת הביניים ש”י עגנון, נבחרו להשתתף בפיילוט מיוחד המופעל ע”י יחידת העילית הצה”לית 8200 להכשרת תלמידים בתחום מדעי המחשב והסייבר

תכנית הלימודים המיוחדת נבנתה במטה הסייבר הצה"לי ביחידה 8200 בשיתוף משרד החינוך – מנהל מדע וטכנולוגיה ותוך שיתוף אקדמיית קהאן ומכון ראות, שהם גורמים מובילי חדשנות בארץ.

בבית הספר מסבירים כי תכליתה של התוכנית היא קידום תלמידים מוכשרים בתחום מדעי המחשב והבאתם לרמת ידע וביצוע גבוהים ביותר תוך כוונה לבצע בארץ שינוי מהותי במס’ התלמידים הבוגרים שהגיעו לרמות ידע גבוהות מאוד ומסוגלים להשתלב ביחידות העילית של צה"ל ובהיי-טק.

במטה הסייבר מטעם 8200 מוסרים כי מטרת התכנית מעבר להקניית ידע, היא חינוך תלמידי חטיבת הביניים ליהנות מהעיסוק במדעי המחשב, פיתוח תחושת מסוגלות עצמית גבוהה במחשבים, צריכת ידע מהאינטרנט באופן מושכל ופתרון בעיות על ידי תכניות מחשב בהתאם לפוטנציאל האישי של כל אחד.

"התכנית מעניקה לתלמידים כרטיס כניסה לעולם הטכנולוגיה של המאה ה-21", אומרת ליאת טלר, מובילת התוכנית בבית הספר. "התכנית מעודדת אותם למצוינות ומקצועיות, מתרגלת חשיבה מסדר גבוה ומפתחת אצלם יכולות למידה עצמית, יצירתיות ואחריות אישית מחד, ויכולות למידה בקבוצה והעצמה כיתתית מאידך. התוכנית ממתגת את בית הספר כפורץ דרך וחדשני ונותנת לתלמידי בית הספר כלים מתקדמים שיאפשרו להם להתמודד טוב יותר עם שאר תחומי הלימוד בבית הספר".

תמונת התלמידים, צילום-רן אליהו

תגובות