ראש העירייה נענה לבקשת בעלי העסקים להורדת הארנונה

ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, הודיע כי המליץ לוועדת הכספים להוריד ב-50% את העלאת הארנונה לעסקים שאושרה בוועדת הכספים
ראש העיר שלום בן משה, הודיע במפגש שנערך עם נציגי העסקים הקטנים בעיר וסגן ראש העיר מיכאל מלמד, כי המליץ לוועדת הכספים להוריד ב-50% את העלאת הארנונה לעסקים שאושרה בוועדת הכספים, והורה לגזבר העירייה להיערך לתקציב בהתאם. עוד אמר ראש העיר כי הארנונה למגורים לא תעלה השנה, וזאת בהמשך למדיניותו שלא להכביד את נטל המיסים על תושבי העיר.

שלום בן משה: "למרות ההחלטה של וועדת הכספים להעלות את הארנונה לעסקים ב-6% ומתוך כוונה להקל על בעלי העסקים הקטנים בעיר, החלטתי להמליץ בפני מועצת העיר להוריד ב-50% את העלאת הארנונה שאושרה בוועדת הכספים". המלצת ראש העיר תובא לאישור מועצת העיר בישיבת המועצה הקרובה.

במפגש ציינו נציגי העסקים בעיר בפני ראש העיר את הקשיים הרבים שהיו בעבר לבעלי העסקים. הם הודו לו על מדיניות הדלת הפתוחה וכן על כוונתו להקל על בעלי העסקים בעיר בתחומים נוספים.

איתי ונה נציג בעלי העסקים: "אנחנו מרגישים שיש כיום דלת פתוחה ורצון אמיתי לסייע לאנשי העסקים בעיר ועל כך תודתנו לראש העיר ולחברי הנהלת מועצת העיר".

עוד הודיע ראש העיר כי מיכאל מלמד יקדם "מסלול ירוק" באגף ההנדסה בכדי להקל ולקצר ביורוקרטיה לבעלי העסקים, בתיאום מלא בין רישוי עסקים ואגף ההנדסה. איתי ונה ישמש כנציג בעלי העסקים, וייפגש אחת לשבוע החל מהשבוע הבא עם מלמד כדי לקדם ולתת פתרונות לבעלי העסקים.

יש לציין כי בקרוב תושק במכללת ראש העין תוכנית לימודים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בעיר "עסקים 360", שמטרתה ייעוץ, הכוונה, מתן כלים מקצועיים, וליווי מקצועי להצלחה שיעזרו לבעלי העסקים להתקדם ולהתפתח בשוק הקיים.

תגובות