הילדים ניצחו – הסקייטפארק ניצל

לפני כחצי שנה חגגו ילדי המועצה המקומית בית אריה-עופרים את הקמת הסקייטפארק הראשון באזור בסיוע ראש המועצה, אבי נעים. לפני זמן מה עתרו מספר תושבים לבית המשפט בדרישה להרוס את הסקייטפארק בטענה שהילדים המשחקים בו מפריעים את מנוחת הצהריים שלהם
לילדי הישוב בית אריה היה חלום – מגרש מקצועי להחלקה על סקייטים ורולר בליידס. לפני כחצי שנה החלום התגשם. ראש המועצה כינס וועדת היגוי בשיתוף ילדי הישוב וזו תכננה את הקמתו של הסקייטפארק הראשון באזור שנחנך כאמור לפני כחצי שנה. לאחר שישה חודשי משחק ושעשוע בפארק החדש עתרו שתי משפחות כנגד המועצה בדרישה כי זו תסלק את הסקייטפארק מהמקום בו הוא מצוי. לטענתם, כך עפ"י התביעה, משחקי הילדים מפריעים את מנוחתם.

הבוקר, (ב’ 27.1) התקיים הדיון בעניין בבית המשפט האזורי יהודה ושומרון באריאל אל מול השופט רונן פלג ומולו התייצבו ילדי הישוב המצוידים בסקייטבורדים והרולר בליידס שלהם. עומר ורדי, אחד מיוזמי ההתייצבות בבית המשפט:"אנחנו יזמנו את הקמת הסקייטפארק. פנינו לראש המועצה ויחד איתנו הוא הרים את הפרויקט עבורנו. לא ניתן שיסגרו את הסקייטפארק ! אנשים צריכים להבין שעדיף שנשחק בסקייטפארק מאשר בכבישים"

השופט קיבל את טענת הילדים והמועצה וקבע כי הסקייטפארק יוותר על כנו וייעשה בו שימוש תוך התחשבות בשכנים. יש לציין כי התובעים ידעו מבעוד מועד כי השטח הסמוך לביתם מיועד לשימוש ציבורי.

ראש המועצה, אבי נעים: "רעש של ילדים משחקים זהו סם החיים של כל ישוב. אנו מעדיפים ילדים שעושים פעילות גופנית ואשר מחשקים ברחובות מאשר ילדים שתקועים מול מסכים"

צילום: מור שעשוע.
בתמונה: הילדים בבית המשפט.

תגובות