מכת פריצות לבתים בכפר סבא

תושבי כפר סבא שימו לב! בתי קרקע רבים נפרצו בשבועות האחרונים בשעות היום. בחלק מהבתים שנפרצו היו החלונות מסורגים
אין דבר יותר לא נעים מלחזור הביתה ולגלות שביתך נפרץ. לא נעים במיוחד כשאתם הולכים לעבודה בתחושת ביטחון כי סורגי החלונות יגנו על ביתך מפני פורצים.

בכפר סבא פועלת כנופיית פורצים בשבועות האחרונים הפורצים לבתי תושבים ובשעות היום ובכל רחבי העיר. 

תושב כפר סבא המתגורר בשכונה המזרחית בבית קרקע סיפר כי הלך בבוקרו של יום לעבודה ובשעת צהריים קיבל טלפון מהשכנה "בוא מהר, פרצו לך לבית". התושב הגיע לביתו בשעה 1400 בצהריים ומצא כי הגנבים הפכו כל מגירה וגנבו מכל הבא ליד. 

כך גם במרכז העיר בשבוע שעבר. מספר רב של בתים נפרצו באזור שכונת כיסופים, בבתים הפרטיים. אחד הבתים אפילו היה מסורג. "הגנבים עבדו ככל הנראה עם תצפיתן", סיפר אחד מבעלי הבתים שמצא כי רכוש רב נגנב מביתו "הם ניסרו את סורגי החלון, נכנסו פנימה וגנבו רכוש רב". 

שיטת הפעולה ידועה: הגנבים מתצפתים על הבתים, אוספים מידע ונכנסים מיד כשבעל הבית יוצא לעבודה והבית נותר ריק מאדם. 

לפני כחודש התלוננו תושבים גם על מכת פריצות לרכבים בשכונת נורדאו. דובר משטרת כפר סבא מסר אז בתגובה:"הועבר לידינו מספר של תלונה אחת בעקבותיה נפתחה חקירה. תחנת המשטרה בכפר סבא תגברה את הסיורים ברחבי העיר ובעקבות פעילותם של השוטרים והמתנדבים במשך כל שעות היממה נעצרו בשבועות האחרונים חשודים רבים המעורבים בביצוע עבירות של התפרצות לדירות ולרכבים. משטרת ישראל תשתמש בכל האמצעים העמודים לרשותה על מנת להעמיד את העבריינים לדין".

תגובות

תגובות