רון קוגמן מונה לסמנכ”ל קהילה ושירות בעיריית כפר סבא

כפי שנחשף בלעדית לפני חודש בפורטל השרון פוסט: רון קוגמן (53) מונה השבוע לסמנכ”ל קהילה ושירות בעיריית כפר סבא. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על היחידה לשיתוף הציבור, היחידה לשירות ולפניות הציבור, ובמכלול פונקציות נוספות בתחום הקהילה. בנוסף, יהיה אחראי גם לגיוס משאבים וכספים ממשרדי הממשלה, ועל ניהול מערך התרומות הממון מגורמי חוץ ממשלתיים
קוגמן הפך בשנים האחרונות לאיש סודו של ראש העירייה יהודה בן חמו ויד ימינו. בבחירות היה האיש מאחורי הקלעים שניהל את מסע הבחירות ולאחר מכן ניהל את המשא ומתן הקואליציוני מול הסיעות שנכנסו לקואליציה.

מהעירייה נמסר כי קוגמן בעל תואר במנהל החינוך באוניברסיטת תל אביב, וכן לימוד ניהול עסקים בכיר בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. הוא בוגר קורס ניהול דירקטורים בכירים בתאגידים מטעם אוניברסיטת תל אביב וניהול עמותות ומלכרי"ם מטעם המרכז הישראלי לניהול.

קוגמן מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים באוניברסיטת תל אביב במערכת הספורט. במסגרת תפקידיו היה אחראי לתקציבים של מיליוני שקלים (תכנון, מעקב וביצוע) תוך ניהול כוח אדם בהיקף של מאות עובדים, פיתוח עסקי ועוד.

קוגמן פעיל בהתנדבות בקהילה בכפר סבא במשך שנים רבות. בין היתר, ייסד את עמותת "זינוק לדרך חדשה" (העמותה מסייעת לאוכלוסיות חלשות בתחומי החיים השונים ופועלת בהתנדבות מלאה ללא קבלת כספים מוסדיים). שימש כיו"ר פורום בתי הספר היסודיים וסגן יו"ר הוועד העירוני, יו"ר ועד ביה"ס היסודי "ארן", דירקטור בחברה הכלכלית בכפר סבא, חבר ועדת הרפורמה העירונית בכפר סבא, ראש צוות תת ועדה לרה-ארגון באגף ההנדסה בעיריית כפר סבא, וכן חבר בצוותי היגוי עירוניים שונים במהלך ה-15 השנים האחרונות.

בין היתר היה גם פעיל ברמה הארצית בארגוני ספורט שונים. בין השאר, הוא משמש כמ"מ יו"ר איגוד הכדוריד, ויו"ר הוועדה המקצועית וחבר הנהלת איגוד הכדוריד בישראל. בעברו שימש כחבר בוועדות היגוי עירוניות לכתיבת תכניות אב עירוניות בספורט, לקביעת קריטריונים לחלוקת תקציבי הספורט בערים תל אביב, רמת גן, הרצליה, כפר סבא. בנוסף, היה חבר בוועדות שונות מטעם וועדת החינוך של הכנסת ושותף פעיל בארגון והכנה של אירועי ספורט גדולים כגון, המכביות ומשחקי הפועל.

אשל ארמוני, מנכל העירייה: "נושא שיתוף הציבור הוא אבן יסוד במערכת היחסים בין הרשות לתושב עיריית כפ"ס עושה צעד נוסף שיגביר את שיתוף הפעולה בין הרשות למגוון אוכלסיות".

רון קוגמן: "אני רואה זאת כזכות גדולה להצטרף למשפחה הגדולה של עובדי עיריית כפר סבא ויחד עם המנהלים והעובדים המצויינים להוביל שיפור מתמיד בשירות לתושבים/ לקוחות של העירייה. נושא הקהילה והשירות הם נושאים הקרובים מאוד ללבו של ראש העיר יהודה בן חמו ולמנכל העירייה אשל ארמוני ולכן אני רואה בכך אתגר גדול להצטרף לצוות שלצידו ולקדם מטרות אלה."

תגובות

תגובות