העובדים המצטיינים של בית החולים מאיר

 קבלו את העובדים המצטיינים בבית החולים מאיר לשנה החולפת. העובדים נבחרו בקפידה רבה ע”י ועדת מיון והמלצות
ד"ר אורי עבדי- רופא המטולוג בכיר במכון ההמטולוגי

ד"ר עבדי מהווה דוגמא ומופת לרופא מסור ומקצוען המשקיע מעל ומעבר במטופליו ותורם תרומה מכרעת לאיכות הפעילות הקלינית של המכון ובית החולים.
כל אנשי הצוות הטיפולי העובדים עימו ציינו את ידענותו ואת היסודיות והרצינות שבה הוא ניגש לטיפול הרפואי.
אדיבותו כלפי הסובבים אותו ונועם הליכותיו הפכו להיות שם דבר ולא בכדי הוא מכונה ע"י רבים ממטופליו-"המלאך" .

ליאור סודרי- אחות מוסמכת במחלקה פנימית ה’

ליאור סודרי עובדת כאחות מוסמכת במחלקה פנימית ה’ מזה 13 שנים. היא ממלאת את תפקידה במסירות, מקצועיות ואכפתיות ומהווה מודל לחיקוי בקרב הצוות הסיעודי במחלקה ובבית החולים. ליאור בעלת ידע מקצועי מעמיק , מדריכה ומלמדת את האחיות החדשות ומסייעת להן להיקלט במחלקה.
המטופלים חשים באכפתיות יוצאת הדופן של ליאור ורבים ממכתבי התודה שהמחלקה מקבלת נוגעים בה ובאופן טיפולה בחולים.

יוסי ארד- עובד מחסן ציוד רפואי

יוסי ארד עובד כמחסנאי במחסן ציוד רפואי קרוב ל 15 שנים. יוסי ממלא את תפקידו במסירות, חריצות ואכפתיות לשביעות רצונם המלאה של הממונים עליו ושל מקבלי השירות בבית החולים. . תודעת השירות מופנמת אצלו באופן טבעי והוא שש לסייע לכל בקשה ובפרק הזמן הקצר ביותר.
יוסי ידוע במערך הלוגיסטי כמי שנרתם להטמעת חידושים טכנולוגיים ומדריך מיזמתו את עמיתיו בשימוש במערכות ממוחשבות חדשות.

נסים חן- טכנאי הנשמה

נסים חן עובד כטכנאי הנשמה בבית החולים משנת 1984 . מסירותו הרבה לעבודה,איכות עבודתו וחוש האחריות שהוא מפגין ראויים להוקרה.
נסים עוסק בתפעול מכונות ההנשמה והמנשמים במחלקות בית החולים. הוא עובד חרוץ ויסודי שעושה עבודתו שנים רבות ללא רבב. הוא נענה מיידית ובכל שעה לכל קריאה ומודע לחשיבות תפקידו ולאחריות המוטלת עליו.


חן רפואה- מזכירת מחלקת המשק

חן רפואה, מזכירת מחלקת המשק עובדת בבית החולים כבר למעלה מעשור . היא בולטת בחריצותה ומסירותה לתפקיד ולמחלקה וזוכה לשבחים רבים על גישתה השירותית ועל המענה המקצועי והיעיל לכל פנייה .
חן החלה את דרכה במאיר בהיותה בת 18 כמתנדבת שירות לאומי ולאחר מכן המשיכה כעובדת בית החולים. היא התבלטה במהרה כדמות משמעותית בחיי המחלקה, מעורבת כל כולה בנעשה משקיעה את המרץ במתן מענה לכל פנייה ומוערכת ע"י כל מי שעובד איתה. 

תגובות