נתניה: השכרת אופניים ללא תשלום

חברת הנדל”ן בריגה מציעה שירותי השכרת אופניים ללא תשלום לתושבי נתניה, כחלק מהרצון לשמור על עיר ירוקה ובריאה ולקדם תחבורה בת-קיימא, שתצמצם את פליטת מזהמי האוויר ותקל על עומסי התנועה והחניה בעיר
מיזם זה משתלב עם יוזמת עיריית נתניה להקמת שבילי אופניים ופארק אופניים עירוני. בשלב זה יוכלו ליהנות מהשירות רק דיירי פרויקט YAM, אותו מקימה החברה בעיר ימים.

לדברי יקי בריגה, בעלים ומנכ"ל החברה, "אנו משדרגים את השירותים הניתנים בפרויקטים שלנו כל הזמן, בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם לטרנדים העולמיים המקובלים היום בשוק. רכיבה על אופניים היא הדבר הנכון ביותר לעשותו היום, בעידן בו מקפידים על איכות הסביבה ושומרים על כושר גופני גבוה. גם טיילת החוף בנתניה, בקרבת הפרויקט, מתאימה לכך באופן מדויק".

פרויקט YAM יכלול 118 יחידות דיור ב-2 מגדלי פאר, בני 18 ו-22 קומות. המגדלים יצופו בחיפוי אלומיניום מיוחד, העמיד בפני פגעי הים, שיקנה לפרויקט מראה ייחודי ובולט. בבסיס המגדלים מתוכנן להיבנות מבנה זכוכית ייחודי, שישמש כחדר לובי לכניסה למתחם, למגדלים ולשטחים הירוקים של הקומפלקס, הכוללים גינות, מזרקות ועוד. בלובי מתוכנן גם לאונג’ עסקי ואיזור הסבה מרוהט, שישמש מפגש לדיירים ולאורחיהם. הפרויקט יכלול גם חדר כושר, ג’קוזי, סאונה יבשה ורטובה וכן 2 בריכות – מקורה ומחוממת. הדירות יבנו בסטנדרט מלונאי גבוה במיוחד ויכללו, בין היתר: פרקט בחדרים, חימום תת רצפתי בחדרי האמבטיה ובחדרי השינה, אסלות תלויות, שואב אבק דירתי ו-2 יחידות מיזוג. הפרויקט צפוי להתאכלס בחודש מאי 2015.

תגובות

תגובות