הוד השרון : שרביב מציעה למכירה לופט הכל כלול

חברת שרביב הבונה את פרויקט ה”שרון העליון” בצפון הוד השרון, בצמוד לכפר מל”ל , החלה לאחרונה בשיווק דירות הפרימיום בפרויקט (דירות לופט ודירות פנטהאוז)
החברה מדווחת כי בחודשיים האחרונים מכרה 5 לופטים במחיר ממוצע של כ- 3 מיליון שקלים ו- 2 פנטהאוזים במחיר של כ- 3.4 מיליון שקלים בהיקף כספי כולל של כ- 22 מיליון ₪ .בין הלופטים שנותרו למכירה, מוצע לופט לדוגמא שנמכר בקונספט של לופט הכל כלול .את הלופט לדוגמא עיצבה האדריכלית קארן ראובני תוך ניצול החלל הגבוה בשטחים הציבוריים בדירה ליצירת אלמנטים עיצוביים יוצאי דופן הממחישים את ייחודו של הלופט.

הלופט המעוצב מוצע למכירה עם כל השידרוגים במחיר של כ – 3.75 מיליון ₪ לדברי שרה אילין, מנהלת השיווק חברת שרביב: "דירות הפנטהאוזים והלופטים הן דירות שנרכשות לרוב על ידי משפרי דיור המעוניינים לשפר את איכות חייהם ורואים בעיצוב ובריהוט הדירה סוג של הגשמת חלום. חלקם גרים היום בצמודי קרקע בשרון ורוצים לעבור למגדל ולהוסיף לחווית המגורים שלהם גם את הנוף הנשקף מהקומות הגבוהות במגדלים . הלופט שאנו מציעים למכירה מעוצב בהתאם למגמות העיצוביות העכשוויות וכולל אלמנטים ייחודיים כמו מטבח יוקרתי מאובזר, חדרי אמבטיה משודרגים, חיפויי אבן מפירוק בגובה החלל הכפול בלופט ועוד.. רכישתו תחסוך לרוכשים את הזמן הרב הנדרש לעיצוב , בחירת הפריטים ואבזור הדירה. עם זאת, לטובת אותם רוכשים המעוניינים להטביע חותם אישי , דירות הפרימיום שלנו כבר בנויות אך עדיין מאפשרות גמישות לרוכשים מבחינת תכנון הפנים של הדירה".

פרויקט השרון העליון כולל שני בניינים בני 18 קומות כל אחד כאשר בכל בניין יש 4 לופטים ו – 4 פנטהאוזים וסה"כ 128 דירות. הפנטהאוזים ממוקמים בקומות ה- 17-18, וכוללים : פנטהאוזים בני 5 חדרים, בשטחים בין 170 ל – 210 מ"ר עם מרפסות בשטחים בין 50 ל- 70 מ"ר. הלופטים ממוקמים בקומות 15-16 וכוללים לופטים בני 5 חדרים, בשטח של החל מ- 182 מ"ר, עם מרפסת של כ- 40 מ"ר ולופטים בני 6 חדרים, בשטח של כ- 200 מ"ר, עם מרפסת בשטח של החל מ- 43 מ"ר. בכל בניין חניון תת קרקעי, לובי מפואר, 3 מעליות, חדר כושר, מועדון דיירים וכיו"ב. הפרויקט נהנה מסמיכות לבית הספר וגני ילדים, קרבה לרכבת, פארק עתידי, מתנ"ס שכונתי וכיו"ב.

תגובות