מי הצית את חנות האופניים הוותיקה בכפר סבא?

בלילה שבין שלישי לרביעי הוצתה חנות האופניים הוותיקה ברחוב ויצמן במרכז העיר. בעלי הדירות המתגוררים מעל החנות עזבו את דירותיהם לאחר שדירתם התמלאה בעשן
בשלישי בלילה סמוך לחצות פרצה שריפה בחנות האופניים בכפר סבא ברחוב ויצמן לא הרחק ממבנה עיריית כפר סבא. למקום הגיעו 4 רכבי כיבוי אש ו-2 אמבולנסים, ניידות משטרה ורכבי ביטחון של העירייה הרחוב נחסם משני צידיו. מאוחר יותר הגיע גם ניידת כיבוי מתחנת פתח תקווה.

בני הזוג שבדירתם פרצה השריפה ודירתם נשרפה כליל ישנו באותה עת ולא הרגישו בכלום, גם לא את הדפיקות בדלת ועד שהצליחו לחלצם לקח זמן רב. האישה פונתה לביה"ח מאיר, בעלה נפגע קלות משאיפת עשן. 

שאר בעלי הדירות מעל, פינו עצמם מדירתם. 

יוני בליץ, דובר כיבוי אש מסר "הלילה בסמוך לחצות התקבלה הודעה במוקד שרותי הכבאות באזור השרון על שריפה שפרצה בחנות אופניים ברח׳ ויצמן בכפר סבא. למקום הוזנקו תשעה צוותי כיבוי מתחנת השרון בפיקוד מפקד תחנה אזורית השרון, טפסר אלי מרציאנו. כמו כן הוזנקו גם רכבי כיבוי מתחנות כיבוי שכנות מפ״ת ונתניה. חנות האופניים נמצאת בקומת הקרקע ומעליה מבנה מגורים בן 3 קומות. לוחמי האש נאלצו לפנות את כל דיירי הבניין והבתים הסמוכים עקב הסכנה הגדולה. מטען האש היה עוצמתי מאוד, שכן עיקר תכולת החנות שבערה היא גומי, שמנים ואירוסולים (מיכלי לחץ). לוחמי האש נאבקו בלהבות מס׳ שעות עד להשגת שליטה על האש. נזק כבד נגרם למבנה אך למרבה המזל לא היו נפגעים בנפש. חוקר דליקות מטעם שרותי הכבאות הגיע לזירה לבירור סיבת פרוץ הדליקה".

המשטרה בודקת חשד להצתה במקום. 

תגובות

תגובות