הפורץ “החרדי” פרץ בשבת ונתפס

אלמוני לבוש כחרדי ניסה להיכנס לבית ביישוב מגשימים, כשנתפס על ידי בעלת הבית סיפר לה כי הגיע לאירוע ברית אך התבלבל. חרדים אינם נוסעים בשבת ותושבי היישוב אחזו בו עד לבואם של שוטרי תחנת פתח תקווה
 
החשוד בפריצה התחפש לחרדי וחשב כי התחפושת תקל עליו את מלאכתו, ניסיון התפרצות לבתים. כשנתפס "על חם" טען בפני בעלי הבית כי הוא בסך הכל הגיע לשמוח באירוע ברית המתקיים ביישוב אך איבד את דרכו. התושבים שהבינו כי החשוד לא ממש חרדי מאחר ובשבת לא נוסעים עיכבו אותו עד לבואם של השוטרים.

אתמול בצהריים הבחינה תושבת היישוב מגשימים באלמוני הלבוש בבגדי חרדי כשהוא מנסה להיכנס לביתה דרך דלת הסלון, ניגשה אליו ושאלה אותו לפשר מעשיו. "החרדי" לא התבלבל, עיקם פרצופו וסיפר לה כי הגיע לאירוע של הכנסת פעוט בברית אברהם אבינו המתקיים ביישוב אך טעה בדרך ובסך הכל ביקש לשאול היכן מתקיימת השמחה.

האורח עזב את הבית כשהוא מתנצל ומרוב בלבול ניגש לבית השכנים, שם חשב לעצמו יוכל להסתובב בחופשיות מבלי שיפריעו לו. נכנס לבית והפעיל את האזעקה. בעלי הבית ששהו בסמוך מיהרו למקום, הבחינו באורח הבלתי רצוי והבינו כי הוא אינו חרדי שכן דתיים אינם נוסעים בשבת. גם השכנה ששמעה את צפצופי האזעקה הגיעה בריצה וסיפרה כי הצעיר ניסה דקות קודם לכן להיכנס לביתה.

הסבר הברית לא עזר הפעם ובני הבית והשכנים עיכבו אותו עד לבואם של שוטרי תחנת פתח תקווה והוא נלקח לחקירה בתחנה בסיומה נעצר.

תגובות