ד”ר חוה גל מתיכון ע”ש הרצוג כפר סבא קיבלה פרס הוקרה “המורה שלי – מורה לחיים” מטעם הטכניון

את התחרות יזמו המחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה ואגודת הסטודנטים של הטכניון

ד"ר חוה גל מורה לכימייה מתיכון ‘הרצוג’ בכפר סבא, נבחרה להיות אחת מתוך 11 מורים מצטיינים מכל הארץ, שקיבלו את פרס ההוקרה "המורה שלי – מורה לחיים" מטעם הטכניון בחיפה. את התחרות יזמו במשותף המחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה ואגודת הסטודנטים של הטכניון.

המורים המצטיינים נבחרו על סמך המלצות סטודנטים, הלומדים בטכניון מקצועות מדעיים. הסטודנטים המליצו על מורים למדעים מהתיכון שהתוו את דרכם ובזכותם בחרו ללמוד בטכניון ולהמשיך להתמקצע בתחום המדעים.

המלצות הסטודנטים נדונו בוועדה מיוחדת, שכללה את דיקן לימודי הסמכה פרופסור יכין כהן, ראש המחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה פרופסור אורית חזן, ראש מדור רישום וקבלה אפרת נתיב רונן, והסטודנטים לרה בבורין, מארק בובריצקי, שרון תמיר ומור פרייברון-ישרים. בתהליך זה נבחרו אחד עשר מורים מצטיינים לפיזיקה, כימיה, מדעי המחשב ומתמטיקה מכל רחבי הארץ.

ד"ר חוה גל מלמדת כשני עשורים בתיכון ‘הרצוג’ ובמהלך השנים ניתנה למאות תלמידים הזכות ללמוד אצלה וליהנות מכישוריה הרבים. במהלך שיעורי הכימיה ערכה חוה ניסויים מרתקים שהעצימו את העניין שגילו תלמידים בשיעוריה, ובאמצעות החוויות אותן עברו רכשו ידע רב ואהבת המקצוע. בנוסף, חווה גל מרכזת את הקורס כימיה באוניברסיטה הפתוחה ואף הרצתה במחלקה להנדסה לסטודנטים המתמחים בהנדסה רפואית.

סמדר גולדשטיין מנהלת תיכון הרצוג מעידה על כך שחוה הינה מורה בנשמתה. מורה ש=מסורה לתפקידה שמשקיעה ועובדת ללא ליאות. "בזכות עבודתה המסורה זכו תלמידיה להצטיינות יתרה בבחינות הבגרות ולא במקרה לא מעט מבוגרי תיכון הרצוג אשר למדו אצל ד"ר חווה גל בחרו להתמחות בלימודי כימיה בלימודי ההשכלה הגבוהה".

ראש העיר יהודה בן חמו, ברך את ד"ר חוה גל על הזכייה ואמר, "אני חש גאווה רבה לנוכח העובדה כי מורה מצטיינת שכמוך מלמדת בעירנו כפר סבא. אני מאמין בכל ליבי כי עבודת ההוראה והחינוך הינה שליחות ומלאכת קודש יומיומית, שדורשת סבלנות, סובלנות, יצירתיות ואהבת הבריות. אני מאחל לך שנים רבות של הוראה איכותית, נתינה וטיפוח דור חדש של תלמידים בעלי ידע וערכים".

דב רקוביץ מנהל אגף החינוך בעירייה: "אני שמח שמערכת החינוך בכפר סבא התברכה במורה ד"ר חוה גל שטיפחה דורות של תלמידים שהלכו בעקבותיה, והם עוסקים בתחומים מגוונים כמו רפואה, הנדסה , חינוך וכו’. חווה היא אישה צנועה ,חברה טובה לעמיתיה בעבודה ומורה נערצת ע"י תלמידיה ומהווה עבורם מודל לחיקוי".

תגובות