בורגראנץ’ משיקה מנת פרימיום חדשה:

בורגראנץ’, רשת מסעדות ההמבורגרים הישראלית הגדולה במדינה, מרחיבה את קטגורית הפרימיום ומשיקה מנה חדשה תחת השם “מיני ראנץ”

המנה מבוססת על זוג או שלושה המבורגרים קטנים, כ- 50 גר’ כל אחד, אשר מוצעים בחמישה טעמים שונים לבחירה: בקר, חזה עוף או שניצל, ובשני טעמים חדשים ברשת, קבב וכבש. המנות תוגשנה בתוספת עגבנייה, מלפפון חמוץ ורוטב אלף האיים בלבד, על מנת להדגיש ולהעצים את טעמם הייחודי והמבודל של המנות החדשות. הטעמים החדשים, קבב וכבש ייגשו לראשונה ברשת עם רוטב טחינה, טעם ישראלי אהוב ומוכר.

מחיר ארוחה לזוג מיני ראנץ’ – 44.90 ₪ ומחיר ארוחת שלישית מיני ראנץ’ – 47.90 ₪. מנת המיני ראנץ’ תוגש במארז חדשני ומעוצב, כארוחה עם תוספת לבחירה מבין התוספות הקיימות: צ’יפס, טבעות בצל, פוטטו או סלט ושתייה.

השקת המיני ראנץ’ מהווה סנונית ראשונה בתחרות מול מנות הפרימיום של מסעדות ההמבורגרים הבוטיקיות בישראל, זאת במטרה לחדש ולגוון את התפריט של הרשת. יצוין כי עד היום לא שווקה מנה דומה ברשתות המתחרות בבורגראנץ’, וכי המנה החדשה תשווק בכל סניפי הרשת כמו גם במשלוחים.

כרשת ערכית, השמה דגש על החוויה המשפחתית, המנה החדשה מותאמת במיוחד להורים וילדים כאחד, הן בשל גודלה והן באפשרות הגיוון. פיתוח המיני ראנץ’ ארך חודשים רבים, הכוללים אינספור מבחני טעימה בקבוצות מיקוד, כאשר הטעמים המועדפים שנבחרו הם קבב וכבש. המיני ראנץ’ מאפשר ללקוח להרכיב ‘קומבינה אישית’ ולגוון את טעמיו.

בורגראנץ’ נוסדה בשנת 1972 והיא רשת המסעדות הישראלית הוותיקה והגדולה ביותר. החברה נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה מעל 90 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת ומפעילה שירות משלוחים כלל ארצי. בשנים האחרונות זכתה הרשת שלוש שנים ברציפות ב"מבחן של המדינה" תחת הכותרת "ההמבורגר הטעים בישראל".

תגובות