נעצר בגלל אהבתו לטלוויזיות

בלשים מתחנת כפר סבא עצרו צעיר (38), לאחר שרכש 7 טלוויזיות בכרטיס אשראי גנוב. להגנתו טען: רכשתי ארבעה מכשירים ולקחתי שלושה בלבד.

אלמוני שהתקשר לחנות למוצרי חשמל הזמין 7 טלוויזיות בשווי עשרות אלפי שקלים באמצעות כרטיס אשראי גנוב. כשהגיע לאסוף את המשלוח נעצר על ידי שוטרים שהמתינו לו.

לפני כשבועיים צלצל מכשיר הטלפון באחת מחנויות החשמל הגדולות ברעננה. מעברו השני של הקו ביקש אלמוני להזמין שתי טלוויזיות בשווי של 4,700 ₪ כל אחת. לאחר שמסר מספר כרטיס אשראי ציין שישלח מוביל לאסוף את המוצרים.

במהלך הימים האחרונים חזר על עצמו המקרה, מכשיר הטלפון בחנות צלצל ומעברו השני של הקו ציין האלמוני כי הוא מבקש לרכוש עוד ועוד טלוויזיות, בכל פעם מאותו סוג ובאותו מחיר ובמהלך הימים נרכשו בסך הכל 7 טלוויזיות.

לפני כשבוע שוב צלצל הטלפון בחנות, הפעם מעברו השני של הקו ציין אלמוני כי הבחין בחיוב בכרטיס האשראי שלו בגין רכישת המכשירים אך הוסיף כי הוא מועלם לא ביקר בחנות ובטח לא רכש דבר.

שיחת הטלפון עוררה את חשדו של המוכר וזה עדכן בפרטים את שוטרי תחנת כפר סבא. בעוד בעל החנות מעדכן את השוטרים בסיפור נודע לו כי האלמוני שוב הזמין מכשיר טלוויזיה וציין כי הוא בדרכו לחנות. בעקבות המידע נשלחו לחנות בלשים שהמתינו לרוכש ועיכבו אותו לחקירה. החשוד (38) תושב אשקלון הודה במיוחס לו אך לדבריו רכש רק ארבעה מכשירים ובפועל לקח שלושה בלבד. למרות ההסבר נעצר לאחר שסיפר כי את פרטי הכרטיסים שמסר מצא במקרה על דפי חשבון זרוקים.

תגובות