חשד: יום לאחר החתונה תקף את אשתו וגרם לאשפוזה

שוטרי תחנת כפר סבא עצרו אמש צעיר שעל פי החשד תקף לכאורה את אשתו מספר ימים לאחר חתונתם. כתוצאה מהמכה אבדה האישה את הכרתה ואושפזה בבית החולים. כשהתעוררה טענה שסיפר לה שדחף אותה והסביר לה כי בפעם הבאה פשוט ירצח אותה

בני הזוג הצעיר, תושבי השרון התחתנו והכלה המאושרת חשבה כיצד תתכנן את חייה ואת עתידה, אלא שעל פי החשד לבעלה היו תכניות אחרות. כעת בודקים במשטרה האם הותקפה על ידי הבעל והאם הוא זה שגרם לאשפוזה.

שבועיים וחצי לאחר היום המאושר התעוררה הצעירה בבית החולים לאחר שאיבדה את הכרתה כשהיא חושבת לעצמה שמעדה ונפלה בביתה. בעקבות אובדן הכרתה אושפזה למשך מספר ימים בסיומם שוחררה. כששבה לביתה פנתה לבעלה, שאלה אותו מה קרה והופתעה מתשובתו. לדבריה על פי החשד סיפר לה לכאורה כי הוא זה שדחף אותה ואיים עליה כי בפעם הבאה שיריבו הוא ירצח אותה.

בבדיקת צוות החקירה עלה החשד כי לפני כחודש שוב נפגעה האישה כתוצאה מאלימות מצד בעלה. הפעם על פי החשד תקף אותה לכאורה כשאחז בידו בבקבוק פלסטיק, חבט בראשה, ונתן לה אגרופים בבטנה. לדבריה העובדה כי אותה עת נשאה ברחמה עובר לא מנעה מהאב לעתיד להמשיך ולתקוף אותה עד שנזקקה לטיפול רפואי.

אתמול נודע למשטרה על מעשיו של הצעיר והחלו נעשות פעולות לאיתורו ולהזמנתו לחקירה, אלא שלא היה צורך בהן, כעבור זמן קצר הגיע הצעיר לתחנת המשטרה וביקש להגיש תלונה כנגד בני משפחתה של הצעירה אז נחקר בגין החשדות המיוחסים לו לכאורה ונעצר.
בחקירתו הכחיש את המיוחס לו והוא יובא במהלך היום בפני שופט לדיון בעניינו.

תגובות

תגובות