אירועי פלילים בנתניה

 כל אירועי הפלילים מהשבוע האחרון בנתניה
ביום שישי לפנות בוקר הבחינו שוטרי סיור שהיו בפעילות במרכז העיר באלמוני שעורר את חשדם, השוטרים ניגשו לצעיר (19), תושב שכם השוהה בישראל בניגוד לחוק. בחיפוש בכליו נתפס חומר החשוד כסם והוא עוכב לחקירה בתחנה בסיומה נעצר.

איים על אמו

שאל את אמו "את רוצה מכות" ושלח אנשים לאיים עליה. תושב נתניה (43) שהסתכסך עם אמו "דילג" על הדיבר החמישי בו נכתב "כבד את אביך ואת אמך", הכה אותה ושאל אותה" את רוצה מכות רצח". ביום חמישי, בשעות אחר הצהריים נעצר תושב העיר לאחר שניגש לבית אמו, פתח את הדלת בבעיטה, ניגש לאם, הכה אותה ופנה אליה בשאלה: "את רוצה מכות רצח". לפני מספר ימים הורחק הבן מבית אמו אז שלח אנשים ש"ידברו" אל ליבה. החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת נתניה.

חשד לניסיון הצתה

ביום שישי לפנות בוקר הבחינו שוטרי סיור מתחנת נתניה בשני צעירים היושבים ברכב בפינת הרחובות הרצל-אחד העם. יושבי הרכב שהבחינו בשוטרים מתקרבים לעברם מיהרו להחליף מקומות ישיבה. השוטרים שניגשו לברר את פשר העניין הבחינו כי הסוויץ ברכב שבור, חוטי חשמל משתלשלים מלוח המכוונים וברכב בקבוקי דלק. זמן קצר קודם לכן הוצתו שני רכבים במרכז העיר והשניים עוכבו לחקירה. בחקירתם טענו כי את הדלק רכשו לפני מספר ימים והרכב נרכש על ידם אך הם לא ביצעו העברת בעלות מסודרת. למרות ההסבר השניים עוכבו לחקירה בסיומה נעצרו.

צעירים חשודים בהחזקת סמים

במהלך פעילות שגרתית של שוטרי תחנת נתניה באחת השכונות בעיר הבחינו השוטרים בקבוצת נערים ששתו משקאות אלכוהוליים. בבדיקה עלה כי מדובר בקטינים בגילאי 15-17 כאשר בכליו של אחד מהם (18) נתפס חומר החשוד כסם. בבדיקה עלה כי נגד הצעיר קיים צו מעצר לאחר שלא התייצב לדיון בעניינו בבית משפט השלום בנתניה. הצעיר עוכב לחקירה בתחנה בסיומה נעצר.

נתפסו על חם

ביום שישי לפנות בוקר התקבל דיווח בתחנת המשטרה בנתניה על שלושה רעולי פנים שמנסים לגנוב קטנוע ברחוב הגליל בעיר. על פי הדיווח עלה כי אחד החשודים עסק בניסיונות הגניבה ואילו שני שותפיו התריעו בפניו על כל תנועה חשודה. שוטרי סיור שמיהרו להגיע למקום איתרו את השלושה שבדיוק ניסו להעלים ראיות לאחר לא הצליחו לגנוב את כלי הרכב הדו גלגלי. השלושה (21-20) עוכבו לחקירה בתחנה בסיומה נעצרו.

גרם נזק לניידת

ביום שישי לפנות בוקר הבחינו מתנדבי משטרה בהתקהלות חשודה סמוך לאחד מסניפי בנק בקריית נורדאו בנתניה. אחד החשודים שהתבקש להציג תעודת זהות סירב לבקשת השוטרים ודחף אחד מהם. החשוד נעצר, הוכנס לניידת משטרה ובתגובה גרם נזק של מאות שקלים לניידת. במהלך חקירתו סרב החשוד (22) לשתף פעולה ונעצר.

קילל את השוטרת

ביום חמישי בערב נכנס לאחד מסניפי קופות החולים בעיר צעיר (33) המתגורר בקרבת מקום והחל לקלל את אחת המזכירות, לאיים עליה ולהשתולל. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו ממנו להזדהות בפניהם אך הצעיר שככל הנראה חשב שמדובר בהמלצה סרב ואף קילל את אחת השוטרות ודחף אותה. החשוד עוכב לחקירה בתחנה שם החליט בניגוד לתקנות להדליק סיגריה במקום אסור ונקנס על ידי פקח שהיה במקום בגין עישון במקום ציבורי. בסיום חקירתו נעצר בגין תקיפת שוטר. 

תגובות

תגובות