השר סילבן שלום וסגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי התארחו בסניף הליכוד בכפר סבא

בימים בהם הכנסת כמרקחה וכל המועמדים לנשיאות המדינה עושים כל מאמץ אפשרי כדי לחזק את מעמדם במרוץ אל הכסא הנכסף, עשה אחד המועמדים המובילים, השר סילבן שלום, אתנחתא פוליטית, שעה שהתארח למפגש חברים בסניף הליכוד בכפר סבא.

הסניף התמלא מפה לפה בלמעלה ממאה פעילים שבאו לשמוע את השר סילבן שלום וסגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי.
המשנה לראש העיר אורן כהן פתח את הכנס והזכיר לשר שלום שבפעם האחרונה שהוא התארח בסניף בכנס דומה (לפני כשנה), הוא הגיע כראש הממשלה שכן נתניהו טס באותו בוקר לחו"ל ושלום מילא את מקומו בארץ. כעת, אמר כהן, אנו נמצאים ערב ההכרעה לגבי נשיא המדינה ושלום הוא כידוע מועמד מוביל, "אבל אינני רוצה להקדים ולכן אסתפק באיחולי הצלחה במרוץ החשוב".

ד"ר יצחק חן, יו"ר הסתדרות רופאי השיניים, איחל אף הוא הצלחה לשר שלום תוך שהוא מציין את נאמנותו לדרך ולציבור".
השר שלום דיבר ארוכות על הסוגיות המדיניות והביטחוניות שעל הפרק, לרבות המעורבות של קרי באזור, הסוגיה האיראנית ועוד.

סגנית שר התחבורה פתחה את הערב באיחול ליו"ר הסניף אורן כהן – "מי ייתן ובקרוב נשמיט את התואר משנה ותהיה ראש העיר הבא של כפר סבא ! חוטובלי הזכירה לנוכחים את אחריותה על נושא הבטיחות בדרכים וסיפרה על עשייתה בהקשר זה".

את הערב הנחתה בחן שרן השכל שמסרה :"אני גאה בעובדה שהגיעו כל כך הרבה חברים המבקשים לפעול ולעשות במסגרת הסניף".

יו"ר מועצת הסניף יונה מייקלר:"זה איננו דבר מובן מאליו שבימים בהם כל המפלגות האחרות אינן פעילות, אנו מקיימים פעילות סדירה ואינטנסיבית הזוכה להשתתפות רבה".

אסף מגן מבכירי הסניף:" אני שמח לראות השתתפות הולכת וגוברת של צעירים. במסגרת זו ארצה להמשיך לפעול וליזום משום שזה העתיד שלנו".

רוני איז’ק, אף הוא פעיל מוביל, מוסר: אנו נמצאים כרגע בתהליך בריא וטוב של הרחבת השורות וכל פעילות כזו מחזקת את העניין ולכן נתמיד בתהליך הזה."

הערב הסתיים בשאלות ותשובות.

תגובות