בני נוער מכפר סבא אספו טון וחצי של פירות הדר למען נזקקים

איסוף פירות ההדר התקיים ביוזמה משותפת של המדור להתנדבות נוער וצעירים של עיריית כפר סבא, ארגון “לקט ישראל” ומאות בני הנוער
שלקחו חלק בפרויקט

כמאתיים בני נוער מתנדבים מהעיר לקחו השבוע חלק ב"סיירת תפוז" המסורתית. במסגרת הפעילות עברו בני הנוער בין חצרות הבתים הפרטיים בעיר וקטפו, בהסכמת בני הבית את פירות ההדר, שנותרו על עצי הפרי. כל הפירות שנאספו במהלך המבצע נתרמו לנזקקים. באירוע נאספו כטון וחצי של פירות הדר ומוצרים יבשים.

המבצע התקיים זו השנה הרביעית ביוזמה משותפת של המדור להתנדבות נוער וצעירים של עיריית כפר סבא ושל ארגון "לקט ישראל", הפועל למען משפחות נזקקות.

השנה לקחו חלק במבצע בני נוער מקבוצות מנהיגות שונות ומבתי ספר, בני נוער ממועצת הנוער העירונית, פרס הנוער, בית הנוער הראשונים, הגלריה 29- מרכז המוסיקה והבילוי לנוער, בונים קהילה, קבוצת המנהיגות- שותפים צעירים, חטיבת שז"ר, חטיבת בר לב, תורה ומדע, הדמוקרטי ותלמידי כיתה ו’ מבית ספר שילה.

השנה התנדבו גם משפחות כחלק מפרויקט בנות מצווה ואימהות משכונת הדרים. בני הנוער והמתנדבים הרבים שלקחו חלק במבצע צוידו בשקי בד לתוכם אספו את התוצרת החקלאית, הביעו שביעות רצון רבה מהמבצע ואמרו כי ישמחו לקחת בו חלק גם בשנה הבאה. גם בעלי החצרות הפרטיות שמחו מאד לנוכח הפעילות ההתנדבותית של בני הנוער ושיתפו פעולה ברצון רב.

יהודה בן חמו ראש העיר, "מדובר במבצע שמחמם את הלב. מצד אחד בכפר סבא ישנם הרבה עצי הדר שכורעים תחת נטל הפרי ומצד שני בני הנוער שמקדישים מזמם ותורמים למען הקהילה. אני שמח שבני הנוער והמשפחות וכמובן גם בעלי הבתים הפרטיים נרתמו ולקחו חלק במבצע חשוב זה של סיוע לנזקקים".

יעל שי מתאמת התנדבות בבתי הספר בעיר, "המבצע אופיין באווירה שמחה ונלהבת מצד כל המשתתפים. תושבי העיר שיתפו פעולה בצורה יוצאת דופן וק"ג רבים של פירות הגיעו תוך 24 שעות לבתי משפחות נזקקות . המתנדבים דיווחו שהרגישו זכות להשתתף במבצע מסוג זה, בו הם לא רק תורמים, אלא גם נהנים".

תגובות