למועצת הנשים בכפר סבא יש יושבת ראש חדשה: הדר לביא

הדר לביא תחליף את עו”ד שלי עמרמי בוזגלו חברת מועצת העיר לשעבר, שמילאה תפקיד זה בהצלחה רבה ב- 5 השנים האחרונות ופעלה לקידום הנשים בעיר

הדר לביא, 29, היא יו"ר החדשה של מועצת הנשים של כפר-סבא. הדר, רס"ן במיל’, יוצאת יחידה מובחרת באמ"ן, בעלת תארים בכלכלה ובתוכנית המצטיינים "אמירים-רוח" באוניברסיטה העברית בירושלים ולומדת לתואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית.

הדר גדלה בכפר-סבא והתחנכה במערכת החינוך העירונית, הייתה פעילה במועצת הנוער העירונית והתנדבה כמד"צית בבתי הנוער. הרצון והיכולת להשפיע לטובה ברמה הציבורית הם ערכי ליבה שמלווים את החזון שלה. מאז שחרורה הצטרפה הדר לסיעתו של ראש העיר, יהודה בן-חמו, מתוך כוונה להביא את קולם של צעירי העיר לידי ביטוי בה.

"בחזון שלי", מדגישה לביא, "אני רואה חשיבות בעידוד ופיתוח המסוגלות האישית של נשים בכל תחומי החיים: הכלכלי, האישי, המקצועי ועוד.

עד לאחרונה, מועצת הנשים בראשותה של עו"ד שלי עמרמי בוזגלו עשתה וקידמה נושאים חשובים הנוגעים לחיי הנשים בעיר. בשנים הקרובות ארצה להמשיך את פועלה המבורך. אני מקווה שאצליח לחזק את החיבור של הדור הצעיר שבונה את ביתו בכפר-סבא לעיר ולספק להם מענה מגוון ואטרקטיבי לצרכיהם. ולכן חשוב לי להזמין את כל הנשים והאנשים בעיר, בכל הגילאים, להעלות כל רעיון או יוזמה המיטיבים עם נשים בעיר ולהצטרף לעשייה".

הדר לביא תחליף את עו"ד שלי עמרמי בוזגלו חברת מועצת העיר לשעבר, שמילאה תפקיד זה בהצלחה רבה ב- 5 השנים האחרונות ויצאה לדרך חדשה. עמרמי בוזגלו היתה חברת מועצה שהובילה לשינוי רב בכל הקשור לקידום מעמד הנשים בעיר, וארגנה אירועים עירוניים המוניים, סדנאות, ימי עסקים, קורסי מנהיגות ועוד המיועדים להעצמתן של הנשים.

ראש העיר יהודה בו חמו, "אני רואה חשיבות רבה בקיומה של מועצת הנשים בעיר כפר סבא. גוף הפועל בהתנדבות מלאה ובמהלך השנים יזם עשרות פעילויות במטרה לקדם את הנשים בעיר בכל תחומי החיים. אני מודה לשלי עמרמי בוזגלו על פעילות עשירה ומעשירה ועל תרומתה המבורכת לנשים בעיר במסגרת תפקידה כיו"ר מועצת הנשים העירונית. אני מאחל להדר לביא הצלחה רבה בתפקידה ובטוח אני כי היא תמשיך את דרכה של שלי ותתרום מכישוריה למען קידום הנשים בעיר".

עו"ד שלי עמרמי בוזגלו, "אחרי 5 שנים כיו"ר מועצת נשים אני מעבירה בגאווה את מקל השליחות לחברתי לסיעה הדר לביא. הדר היא בחורה צעירה, מלאת אנרגיות חיוביות שתביא למועצת נשים רוח חדשה ויצירתית. אני מאחלת לה המון הצלחה והנאה בתפקיד החשוב והמיוחד הזה. אני בטוחה שהיא תמשיך ותוביל את מועצת הנשים בכפר סבא להצלחות ונושא המגדר ימשיך להיות משמעותי בעיר שלנו".

שלי עמרמי בוזגלו, היו"ר היוצאת

תגובות