אושירה כפר סבא – 53 דונם במזרח כפר סבא של מסחר ובילוי

הפרויקט שיחל בבינוי בעוד כחודשיים וחצי כולל שני מרכזים: הראשון הוא “גלובוס סיטי” – מרכז בילוי ובידור משמעותי והשני – מתחם של פאוור סנטר ובנייני משרדים גלובוס סיטי המשתרע על שטח של כ-50 אלף מ”ר 
"אזור תעשייה עתיר ידע הוא הכוכב הנולד הבא", אומר ראש העיר כפר סבא יהודה בן חמו ." בזכות הפתיחה העתידית של כביש 531 ומיקומה האסטרטגי של כפר סבא אנחנו מתכוונים לקלוט עשרות רבות של עסקים ומפעלים שישימו את כפר סבא על מפת הכלכלה של המדינה. עיריית כפר סבא עמלה בימים אלה על הבאתם של עסקים ומפעלים רבים ונמצאת במו"מ עם חברות מובילות במשק ואני מקווה כי בקרוב מאד נוכל לחשוף מספר פרויקטים גדולים שיכניסו כספים לקופת העירייה לרווחת התושבים".

עוגן נדל"ני מרכזי

אחד הפרויקטים הגדולים בציר עתיר-ידע הוא "אושירה כפר סבא" של חברת אושירה, שעתיד להפוך במהרה לעוגן נדל"ני משמעותי לסביבת השרון. אושירה היא זרוע הנדל"ן של קבוצת SK, בבעלות איש העסקים סמי קצב. המתחם, שמשתרע על שטח של כ-53 דונם, ממוקם על צירי תנועה ראשיים דוגמת כבישים 4, 40, 5, 6 וכמובן כביש 531. הפרויקט עצמו כולל שני מרכזים: הראשון הוא "גלובוס סיטי" – מרכז בילוי ובידור משמעותי והשני – מתחם של פאוור סנטר ובנייני משרדיםגלובוס סיטי משתרע על שטח של כ-50 אלף מ"ר ומתעתד להיות מרכז הבילוי, הפנאי והתרבות של למעלה מ- 100 אלף בתי אב המתגוררים בכפר סבא והשרון 20 אולמות הקולנוע מרכז כנסים ואולם תאטרון.

גלובוס סיטי תוכנן ע"י האדריכל קובי לוויצקי, ממשרד האדריכלים ברעלי לוויצקי כסיף. אחד מהקווים המנחים בתכנון המתחם היה לייצר שפע של מוקדי פעילות ואטרקציות תחת קורת גג אחת.

המשרדים במתחם "אושירה כפר סבא" יכללו כ- 50 אלף מ"ר, מתוכם שני בנייני משרדים בשטח של כ- 30,000 מ"ר ומגדל בשטח של כ-20 אלף מ"ר, בנוסף יהיו כ-1,000 מקומות חנייה מקורים וכ- 600 מקומות חנייה פתוחים. במבואת הכניסה למשרדים ישולבו שטחים ירוקים ציבוריים נרחבים של כ-5,000 מ"ר ובתי קפה, חדרי אוכל, חדר כושר ואולם קונגרסים לשימוש ולרווחת החברות, העובדים והמבקרים במתחם. המתחם מתוכנן על ידי האדריכליות אורית גלעדי וקרן ידווב, ממשרד OKA אדריכלים.

שירותי ערך יוקרתיים למשרדים

לדברי בלומנטל, מדובר בפרויקט משמעותי עם גמישות תכנונית מרבית בעל כמה כניסות, היכולות להיות, בין השאר, קומות רחבות של 5,000 מ"ר ויותר. הבינוי ייחל בסוף רבעון 2 של 2014.

"התפיסה המנחה אתנו היא, שבשעות היום, כאשר אולמות הקולנוע אינם פעילים, המרכז הבידורי ישמש כמגה-טרקלין לחברות העסקיות השוכנות במתחם המשרדים הסמוך", מבהיר יורם בלומנטל. "חברות רבות כיום, במיוחד חברות היי-טק וחברות בינ"ל, נזקקות במהלך עבודתן לאודיטוריום להרצאות, לכנסי חברה, לפרזנטציות עסקיות, מרכזי הדרכה וכיו"ב. כאן לעומת זאת הכל כבר קיים ומוכן, עם מיטב הציוד האור-קולי וכל התשתית הטכנולוגית הדרושה לחברה עסקית. כלומר, תהיה הזנה הדדית בין שני המתחמים והחברות העסקיות ייהנו מערך מוסף הנובע מסמיכותן למרכז הבידור".

בנוסף לכך, מתחם המשרדים עצמו יציע שירותי ערך יוקרתיים מעבר לשטחי המשרדים עצמם. מדובר על שירותי DATA, אינטרנט, טרקלין עסקים ואולמות למצגות ללקוחות, הכל כחלק מהתפריט הפנימי.

"זהו ללא ספק אחד ממתחמי המשרדים האיכותיים, היוקרתיים והנגישים שנראו אי פעם בישראל והוא עתיד לשרת את הביקושים לשטחי נדל"ן מסחרי באזור השרון", קובע יורם בלומנטל.

תגובות