קבלנים יחויבו בבניית חניית אופניים

סיעת מרצ כפר סבא בראשותו של עילאי הרסגור – הנדין, הובילה שינוי בתחום החניות לאופניים. מעתה, כל קבלן יחויב להציב חניות אופניים לשימוש אורחי הדיירים והציבור הרחב בפתח בניין חדש. כל בניין שיעבור שינוי לעומת התב”ע יחויב גם כן. הרסגור הנדין: “זה רק חלק מיישום מצע הבחירות שלנו. באנו לעשות מהפכה”

בישיבת המועצה האחרונה, שעסקה בבנייה ירוקה בעיר, הצליחה סיעת מרצ לחייב הקמת על חניות אופניים לציבור הרחב בכניסה לכל מבנה חדש, בנוסף לחדר האופניים הסגור של הדיירים. לדברי הרסגור הנדין, "בכך הפכנו את כפר סבא לעיר הראשונה בישראל שמחייבת הקמת חניות לאופניים". 

בסיעת מרצ החלו ביישום הכללים החדשים גם לגבי תוכניות בניה ישנות שהוגשו לפי התב"ע הקודם. בוועדת המשנה לתכנון ובנייה הובילו פליאה קטנר ועילאי הרסגור הנדין במהלך כל הישיבה את הדרישה להוספת חניה לאופניים כתנאי לאישור כל בקשה של קבלנים להקלות ושינויים והצליחו להעביר עשרות חניות חדשות לאופניים.

מהסיעה נמסר:"הרסגור הנדין ממשיך לעבוד בימים אלו במרץ גם על קידום שבילי האופניים ונראה כי כבר במהלך השנה הקרובה יסללו שבילי אופניים נוספים בעיר".

הרסגור הנדין:"מהפכת האופניים היא חלק מרכזי בתפיסה התחבורתית החדשה שבאנו לקדם. זהו כלי תחבורה אידיאלי לעיר בגודל של כפר סבא, ידידותי לסביבה, מתאים כמעט לכל גיל ולא דורש מקומות חניה יקרים. יש לנו חזון ואנחנו נחושים ליישמו".

תגובות