סופ”ש קולינרי: ארנה משיקה יריד אוכל חדש בסגנון בינלאומי

מדי יום שישי 10:00-15:00 יוצבו הדוכנים לאורך השדרה המרכזית בקניון, ויציעו, לצד המאכלים הביתיים מכל העולם, גם דוכני חמוצים ביתיים, גבינות בוטיק, בקלאווה , מעדנים דרוזיים, מסוכרים וערמונים, לחמי מחמצת, עוגות ביתיות , מאפים מלוחים , תבלינים ופירות וירקות של מגדלים קטנים 

מטבחי כל העולם התאחדו בארנה – מאפים צרפתים, מלאווח תימני, קוסקוס מרוקאי, אמפנדס ארגנטינאי ואוכל מהמטבח הבוכרי והפרסי- כל אלה ועוד ביריד האוכל החדש בארנה. הדוכנים יציעו ממיטב המטעמים של המטבחים הביתיים בארצות השונות למבקרים שיבקשו לקנות ארוחה לשישבת.

תושבי הרצליה ישמחו במיוחד לדעת כי מוסדות האוכל הוותיקים בהרצליה: הפטיסרי של ניסו שיגיע רק ביום שישי (בשל הכשרות) ומאפיית אליס, יציעו אף הם ממרכולתם ביריד. ניסו אף נבחר לפרזנטור בקמפיין הפרסום שליווה את השקת היריד. 
בימי שבת יציע היריד אוכל רחוב – סגנון קולינרי מהנה במיוחד שקשה להשיג באיזור המרינה.

דוד רגב מנכל הקניון: "יריד האוכל החדש מיועד להפוך לאירוע עוגן מרכזי באירועי הקניון, ולאבן שואבת למבקרים מן האזור. היריד הותאם במיוחד לקהל המבקרים בקניון המחפש אחר אוכל גורמה איכותי במחירים נגישים".

יריד האוכל סופ"ש קולינרי – יריד האוכל הבינלאומי של ארנה: השונית 2, מרינה הרצליה , מדי יום שישי 10:00-15:00 ובמשך כל השבת

תגובות