חגיגות יום העצמאות יתקיימו השנה במרכז העיר

גם עיריית כפר סבא החליטה להעביר החגיגות ביום העצמאות למרכז העיר כבעבר ומצטרפת לרעננה שהודיעה על כך בשבוע שעבר
לאור פניות של תושבים וסוחרים ממרכז העיר יוצאת עיריית כפר סבא בבשורה חדשה ומשמחת לכלל תושבי העיר ומחזירה את חגיגות יום העצמאות למרכז העיר.

הנהלת העירייה קיבלה את ההחלטה להשיב את חגיגות העצמאות למרכז העיר כפר סבא, כפי שנהוג היה בעבר לאחר חשיבה ודיונים מעמיקים, וכחלק מהאסטרטגיה העירונית להחיות את מרכז העיר הוותיק ולהנגיש את חגיגות יום העצמאות לקהלים רבים יותר.

בשנים האחרונות התקיימו חגיגות יום העצמאות בפארק העירוני, אולם בעקבות בקשות ופניות תושבים וכן בקשות של סוחרים ובעלי עסקים ממרכז העיר הוחלט לשקול שנית את הנושא.

בשבועות האחרונים התקיימו דיונים והושקעה חשיבה מעמיקה שבעקבותיהם התקבלה ההחלטה להחזיר את החגיגות העירוניות למיקום הישן והטוב. בשורה חשובה נוספת היא העובדה כי במהלך יום העצמאות בעלי העסקים יורשו לפתוח את עסקיהם במשך 24 שעות לרווחת משתתפי החגיגות.

על פי התוכנית, בערב יום העצמאות, יום ב’ ה אייר 5.5.14, יתקיים במרכז העיר, על רחוב ויצמן "פסטיבל עצמאות" מיוחד, במהלכו יוצבו בכיכר העיר ולאורכו של רחוב ויצמן (בקטע שבין סוקולוב לרוטשילד) במות הופעות מגוונות, של אומנים ישראלים בסגנונות שונים, כמו גם כישרונות מקומיים מובילים, גופי התרבות של הקהילה הכפר סבאית , יריד דוכני מזון ושלל אטרקציות לבני כל הגילאים. במסגרת החגיגות יתקיימו כמידי שנה גם מופעי זיקוקין, שכידוע מהווים חלק בלתי נפרד משמחת החג.

בנוסף, מזמינה עיריית כפר סבא את הציבור להשתתף בסקר אונליין באפליקציה העירונית החדשה ולהחליט איזה אמן יופיע השנה בחגיגות יום העצמאות בעיר. בין האמנים המוצעים ניתן למצוא את- Dj סקאזי, להקת אולטראס או מוש בן ארי. יש לציין כי אמנים אלו יהיו רק חלק מתוך האמנים והלהקות שיופיעו בעיר במסגרת אירועי יום העצמאות.

יהודה בן חמו ראש העיר "מיקומן החדש- ישן של החגיגות מהווה בשורה של ממש לתושבי העיר. אנו נערכים לכך שהחגיגות השנה יהיו עשירות ומגוונות יותר וכי קהל רב יותר יוכל להגיע וליהנות יחד מהחגיגות וממגוון הפעילויות המוצעות. המטרה שלנו היא להיטיב עם התושבים וכמובן שגם עם הסוחרים ובעלי העסקים שבמרכז העיר".

תגובות