דרוש סיוע מהציבור למימוש מסע מורשת של תלמידי חטיבת בר לב בדרכו של החייל שנפל אביב אייזק ז”ל

אליזבט גלר בת 15, מכפר סבא, לומדת בכיתה ט’ בחטיבת בר לב, מבקשת את עזרת הציבור בפרויקט מיוחד ומרגש: חטיבת בר לב קיימת 18 שנים ולחטיבה 5 חללים שנפלו במלחמות ישראל. התלמידים החליטו לצאת למסע מורשת בעקבות החייל שנפל אביב אייזק ז”ל 
השנה ביוזמת בני הנוער והמורים, החליטו החברים להוציא לפועל מיני מסע ישראלי בעקבות אחד הלוחמים. "אנחנו החלוצים של הפרויקט המתקיים פעם ראשונה בבית הספר. כשבאנו עם ההצעה הזאת כולם התרגשו, תכננו, פעלו , ושכחו את עניין התקציב. אנחנו מתכננים מסע דרומי לכיוון פלוגת גבעתי בדרך מורשתו של החייל אביב אייזק ז"ל (נפל ב2001, פלוגת גבעתי ). מסע בן יומיים שכל הקודש סביבו זאת הנצחה נכונה".

התלמידים הצליחו לקבל תרומות של אוטובוסים, מקום לינה ל50 ילדים, הכל מתקתק כמו שעון חוץ מהעובדה שאין לנו מספיק כסף להוצאת חולצות אחידות, כובעים, שלטים, בקבוקי מים או כל דבר שנראה שולי אבל מאוד נחוץ לטיול. הטיול הוא במסגרת בית הספר ולא כהקצאת כספים ממשרד החינוך, ההוצאה הכספית נופלת עלינו התלמידים, והמחירים עוברים כל גבול דמיון, ובטח את המכסה הכספית שלנו ושל בית הספר".

מפעלים\חנויות\אנשים פרטיים באזור כפר סבא והשרון המוכנים להוות ספונסרים לחולצות\לבקבוקי מים\כובעים\שלטים או למכור אותם בסכום סמלי יבורכו, "כי מעל הסכום הזה גם בשיניים לא נצליח לגרד סכום מספק. זה לא סתם מסע, זאת מורשת".

אנא עזרתכם הדחופה בסיוע בכדי שניתן יהיה לממש את המסע!

המעוניינים לסייע יכולים לפנות לטל: 0548130407

תגובות