ועדת הבחינה של עיריית רעננה בחרה ביעוז סבר לדובר העירייה

ראש העירייה, זאב בילסקי: “אני מברך את יעוז לרגל מינויו לתפקיד דובר עיריית רעננה, ואני סמוך ובטוח שלאור כישוריו האישיים וניסיונו המקצועי יביא את העירייה להישגים משמעותיים בתחום”

מנכ"לית עיריית רעננה, מיכל הירש נגרי, הודיעה היום, יום ג’, 25.2.14 על החלטת הועדה בראשותה לבחור ביעוז סבר לדובר עיריית רעננה הבא. הועדה ישבה על המדוכה בשלושת החודשים האחרונים ולאחר הליך ארוך ומקיף החליטה לבחור בסבר לדובר עיריית רעננה.

יעוז סבר, 34, נשוי ואב לשניים, מתגורר ברעננה מזה 6 שנים. בעל תואר ראשון בהצטיינות במדעי החברה ולקראת סיום תואר שני בשיווק פוליטי ומדע המדינה.

טרם בחירתו לתפקיד שימש סבר במשך עשור ככתב וכעורך בכיר בקבוצת מעריב, בין היתר במוסף השבת של העיתון. סבר שימש כעורך ראשי של עיתוני מעריב בשרון ובהם "זמן השרון". בשלוש השנים האחרונות כיהן סבר כמנכ"ל חברת יח"צ, אסטרטגיה וייעוץ פוליטי. במסגרת תפקידיו עבד עם עשרות ראשי עיריות בעבר ובהווה, ייעץ לגופים גדולים במשק וניהל מערכי דוברות ותקשורת של גופים רבים.

סבר יכנס לתפקידו בימים הקרובים ויחליף את פולי קובדלה זיידפונדן ששימשה כמ"מ דובר העירייה בשנה האחרונה אשר ביצעה את תפקידה במסירות ובמקצועיות.
קובדלה – זיידפונדן תלווה את סבר בכניסתו לתפקיד ולאחר מכן תחזור לתפקיד אותו מלאה טרם מונתה לשמש כמ"מ דובר העירייה ותוסיף להוות חוליה מרכזית ומשמעותית בדוברות העירייה.

ראש העירייה זאב בילסקי: "אני מברך את יעוז לרגל מינויו לתפקיד דובר עיריית רעננה, ואני סמוך ובטוח שלאור כישוריו האישיים וניסיונו המקצועי יביא את העירייה להישגים משמעותיים בתחום".

יעוז סבר: "זהו אתגר עצום ובעיקר זכות גדולה. אני רוצה להודות לחברי הועדה ולעומדת בראשה, גב’ הירש נגרי. רעננה צועדת לעידן חדש ומרתק שאשמח להיות חלק ממנו. אני עוזב היום את המגזר הפרטי אחרי שנים ארוכות ומתגייס למען העיר רעננה, עירי. אעשה כל מאמץ לשרת את ראשי העירייה, עובדיה ובעיקר את האנשים החשובים ביותר, תושבי העיר רעננה".

תגובות