היסטוריה בנתניה: מועדוני הכדורגל מכבי נתניה ובית”ר טוברוק הגיעו להסכמות לשיתוף פעולה מלא ביניהם לקידום הכדורגל בעיר

פיירברג-איכר: “אני רואה בספורט חלק בלתי נפרד ממערכת החינוך העירונית. אני מברכת על ההזדמנות שניתנה לי ליישר את ההדורים בין המועדונים, לטובת הכדורגלנים הצעירים בעיר ולמען קידום ענף הכדורגל בנתניה. יחד תשיגו הרבה יותר למען ילדי העיר”

לאור היחסים ששררו במשך שנים ארוכות בין מועדוני הכדורגל מכבי נתניה וביתר טוברוק, יזמה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, פגישה עם בעלי המועדונים – הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ והבעלים החדשים של מכבי נתניה, יוסי מאור ואלי שגב.

לאחר מו"מ שנשך כחצי שנה, סוכם בין הצדדים לקיים שיתוף פעולה מלא בין שני המועדונים, לטובת קידום הכדורגל בנתניה, כאשר שחקנים מוכשרים של בית"ר טוברוק יישארו בנתניה וישתלבו בקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה.

לדברי ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, "העיר נתניה מציעה מגוון תשתיות ומתקני ספורט איכותיים למען פיתוח ענפי הספורט השונים ובראשם אצטדיון נתניה ומגרש האימונים. אני רואה בספורט חלק בלתי נפרד ממערכת החינוך העירונית. אני מברכת על ההזדמנות שניתנה לי ליישר את ההדורים בין המועדונים, לטובת הכדורגלנים הצעירים בעיר ולמען קידום ענף הכדורגל בנתניה. יחד תשיגו הרבה יותר למען ילדי העיר.
אני מודה לבעלים של מכבי נתניה וביתר טוברוק שנענו לקריאתי, שמו את המחלוקות בצד וכעת יוצאים לדרך חדשה".

אלי שגב, מבעלי מכבי נתניה: " המהלך שהתחילה ראש העיר לפני כשישה חודשים הצליח להשיג מה שלא הושג בעיר במשך 22 שנים. התחרות בין המועדונים תישאר, אך תהיה אחווה ושיתוף פעולה למען ילדי העיר נתניה. שחקנים יוכלו לעבור בין שני המועדונים, כאשר מה שחשוב הוא שהמוכשרים שביניהם ישחקו בקבוצת הבוגרים של מכבי נתניה. בנוסף, כוונתנו להקים מתקן חדש למחלקת הנוער תוך מתן סטנדרטים איכותיים ונעשה כל מאמץ להביא לך, ראש העיר, ולאוהדי הקבוצה את גביע המדינה ".

אריק איזיקוביץ, בעלי ביתר טוברוק :"אנחנו כאן אך ורק בזכותה של ראש העיר, מרים פיירברג, זה היה רצוני מזה כעשרים שנה וכעת אני כאן מאחר שיש לי עם מי לדבר בגובה העיניים. זה היה החלום של יצחק לנד ז"ל, והיום 20 שנים לאחר מכן, אנו מגשימים את החלום. אני בטוח שאם ידעו לקחת את השחקנים הטובים מבית"ר טוברוק, תוך שלוש, ארבע שנים, הקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה בליגת העל תיאבק על מקומות 1-3".

באירוע נכחו: סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, סגני ראש העיר: ד"ר אביטל לאופר וחגי חדד, מחזיק תיק הספורט- חבר המועצה אלכס אברבוך, חברי מועצת העיר: רפי ימין, דימה בולט, יוסי דורון, יניב טסה, איזי ענבר, מנכ"ל עיריית נתניה, מוטי שעיבי, מנהל אגף הספורט, ניר יבלונסקי, מנהל מפעלי הספורט, תומר ברזילי, סגן מנהל אגף הספורט, עו"ד גיל לב, נשיא מועדון מכבי נתניה, קובי בלדב, מנהל מחלקת הנוער במכבי נתניה, עו"ד רועי דניאל, מנכ"ל מכבי נתניה, מוטל’ה שפיגלר, נשיא הכבוד של מועדון מכבי נתניה, בני לם, מנהל מקצועי של מחלקת הנוער במכבי נתניה, שלמה שרף, מנהל על מקצועי של בית"ר טוברוק, זאביק זלצר, מנהל מקצועי בית"ר טוברוק ושוקי יעקב מנכ"ל מועדון בית"ר טוברוק.

תגובות