חבר מועצת העיר, יובל לוי, קורא להתפטרותו של איציק יואל מראשות הנהלת מפעל המים

יובל לוי מאשים את איציק יואל בניסיון לסתימת פיות “עצם מינויך נעשה במחשכים ובניגוד להיגיון ולכן הוא פגום ומונע משיקולים תמוהים. אתה נידרש להתפטר”. יואל בתגובה:”בחירתי להנהלת מפעל המים נעשתה במוסדות המתאימים – במסגרת אסיפת המורשים של האגודה- וברוב קולות”

חבר המועצה יובל לוי המשמש כיו"ר האופוזיציה דורש מיו"ר הנהלת מפעל המים איציק יואל, להתפטר מתפקידו שכן, איציק יואל אינו חבר מועצת עיר ובכפר סבא נהוג מזה שנים כי אחד מחברי המועצה הוא אשר יכהן כיו"ר ההנהלה. לטענת לוי שפנה לרשם האגודות בעניין, מי שהחליט על מינויו של יואל בניגוד למסורת ארוכת השנים הוא ראש העירייה יהודה בן חמו.

הטענה המרכזית של לוי – סירובם של חברי הנהלת מפעל המים שהם חברי מועצת העיר – כולם – לאפשר נציג אופוזיציה בהנהלת מפעל המים – כפי שהיה נהוג מאז ומתמיד.

לוי מעלה ביקורת קשה כנגד סיעת מרצ שאפשרה בשתיקת חבריה, מינוי הנהלה למפעל המים ללא נציג אופוזיציה.

חשוב לציין כי לוי מנהל מאבק עיקש בעניין מזה מספר שבועות בדרישה לאפשר לאופוזיציה לקחת חלק בישיבות ההנהלה  – המאבק של לוי מתנהל מול איציק יואל – ואף לא חבר מועצה אחד מתערב. 

לוי כתב השבוע לאיציק יואל כי איומיו בתביעות לא מפחידים או מרתיעים אותו "ניסיון ההפחדה בדרישה להשתקה ובאיומי תביעה לא תקדם אותך. ניתנה לך האפשרות לתקן את התנהלותך. עצם מינויך לדירקטור באגודה נעשה במחשכים ובניגוד להיגיון ולכן הוא פגום ובידוע שמונע משיקולים תמוהים. לפיכך, אתה נידרש להתפטר. מינויך בא הודות להסכמת מרצ – לפתחם יושב כל פגם בהתנהלותך. דרישתך לסודיות מגוחכת. ניסיונך ״למנות״ אותי ולפיכך לחייב אותי לשתיקה מתאים להתנהלותך הכללית. אני מחויב לפרסם לציבור את הפגמים לכאורה שאתה מסתיר. טענתך על ״מודעות״ על מכרזים שפורסמו באתר אינטרנט של האגודה הן בדיחה ממנהל ציבורי. עברך המפורסם והתנהלותך המוכרת בכספי ציבור מחייב עיון מחדש בהתאמתך לניהול האגודה וכספיה. לפיות לשותפים ממרץ. הרחקתי מההנהלה רק פתחה לך דלת להמשך עלילותיך. כרגיל".

תגובת איציק יואל לטענות הקשות נגדו נמסרו הבוקר "בחירת מר יואל להנהלת מפעל המים נעשתה במוסדות המתאימים- במסגרת אסיפת המורשים של האגודה- וברוב קולות. בחירת מר יואל לתפקיד יו"ר ההנהלה נעשתה במסגרת ישיבת הוועד המנהל של האגודה, כאשר גם בפורום זה נבחר מר יואל ברוב קולות. מר יובל לוי נבחר לכהן כחבר בוועדת הביקורת של האגודה, תפקיד הולם ובעל משמעות ציבורית. ככל שבידי מר לוי טענות כלפי הגוף האמון על בחירת חברי הוועד המנהל או טענות באשר לחוקיות החלטת הוועד המנהל אודות בחירת מר יואל כיו"ר, מן הראוי כי טענות אלו יופנו אל הגופים הרלוונטיים במסגרת המתאימה לצורך קבלת התייחסות הולמת ומקצועית. רצף ההשמצות של מר לוי נגד מר יואל לא יסיט את פועלו של מר יואל עפ"י החלטות המוסדות הנבחרים והסמכויות שניתנו להם כדין".

איציק יואל עם ראש העירייה

תגובות