עיריית הרצליה והמרכז הבינתחומי הכריזו על שיתוף פעולה למען העיר

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, ופרופ’ אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי הרצליה, חתמו על אמנה משותפת

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, ופרופ’ אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי הרצליה, חתמו בסוף השבוע על אמנה משותפת, המביעה מחויבות לשתף פעולה ולפעול להעמקת הקשר לטובת תושבי העיר ולמען הדור הצעיר.

באמנה נכתב, בין השאר: "לרגל שנת ה-90 לעיר הרצליה, אנו גאים להכריז כי החזון של ‘אוניברסיטה על בסיסה של האנושיות’, כדבריו של חוזה מדינת היהודים, בנימין זאב הרצל, אשר על שמו נקראה העיר הרצליה – קרם עור וגידים… אוניברסיטה שערכיה זהים לערכי העיר הרצליה ומחויבות שתיהן לקהילה ולמורשת, רגישות לצדק חברתי ולערכי החירות ואחריות".

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, בירך את פרופ’ רייכמן על הישגי המרכז הבינתחומי ואמר: "אני מבטיח לך פרופ’ רייכמן ולכל סגל המרכז, שיתוף פעולה מלא, כדי למנף את המקום הזה לטובת העיר הרצליה. המוטו של המרכז הבינתחומי הוא לחלום, להגשים, והמוטו שלי עבור העיר הרצליה הוא חזון והגשמה, ויחד נעשה זאת בקרוב. יש לנו בעיר יהלום – המרכז הבינתחומי, אנחנו נענוד אותו על הצוואר ונשמור עליו".

פרופ’ אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי הרצליה אמר: "היום, לראשונה בישראל, אקדמיה מובילה באה ומתייצבת מול העיר – אנחנו, המרכז הבינתחומי, שמים בפניכם את כל הרצון והיכולות שלנו על מנת לסייע לעיר הרצליה. כל זאת, מתוך רצון שהעיר הרצליה תהיה עיר למופת. עיר שמעודדת תיירות וקשרים בינלאומיים, עיר לדוגמה בכל הנוגע לחינוך, לסולידריות חברתית ולתקשורת המתקדמת ביותר בין תושבי העיר להנהלתה".

בהמשך הטקס קיבלו הנוכחים סקירה מפי דיקני בתי הספר על מגוון הפעילויות הקיימות כיום במרכז הבינתחומי, בשיתוף העיר הרצליה ולמען תושבי העיר. כמו כן, הוצגו על ידי יו"ר אגודת הסטודנטים הפרויקטים הקהילתיים הרבים בהם מתנדבים הסטודנטים. 

תגובות