איך תראה רמת-השרון בשנת 2035? העירייה בשיתוף התושבים מקדמים תכנית מתאר חדשה לרמת-השרון

מתכננים בשיתוף התושבים: עיריית רמת-השרון מזמינה את הציבור להשתתף בסדרת מפגשים, שיהיו פתוחים לקהל הרחב, במסגרת הכנת תכנית מתאר חדשה לרמת-השרון, המקודמת ביוזמת עיריית רמת-השרון ומשרד הפנים. הכניסה בתיאום מראש- ללא תשלום 
עיריית רמה"ש יחד עם מנהל התכנון במשרד הפנים מקדמים את הכנת תכנית המתאר המקומית לעיר לשנת היעד 2035. התוכנית נערכת על ידי צוות מתכננים ויועצים רב תחומי בראשות "עדן בר, בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים". תכנית המתאר תקבע את השימושים, התכליות וייעודי הקרקע בתחום כל שטחי העיר. מטרתה של תכנית המתאר הכוללת לרמת השרון היא ליצור סדר והתוויה כוללת של התפתחות העיר. לאחר שתאושר תהפוך תכנית המתאר למסמך חוקי מחייב, שינחה את התפתחות העיר לטווח ארוך.

תכנית מתאר מקומית היא תכנית הקובעת את אופן פיתוח הקרקע בשטח יישוב לשנת יעד מוגדרת (בדרך כלל ל-20 השנים הבאות): אלו אזורים ביישוב ייועדו למגורים, לתעסוקה, למסחר, לשימושים ציבוריים או לייעודי קרקע אחרים; אלו מקומות ראוי לשמור ואלו מקומות ראוי לפתח; מהן ההוראות וההנחיות בהיבטים תחבורתיים, סביבתיים והיבטים רבים נוספים בעלי השפעה על הפיתוח הפיזי של אזורי היישוב השונים. תכנית המתאר אינה קובעת הנחיות למגרשים ספציפיים ואי אפשר להוציא מכוחה היתרי בנייה. תכנית המתאר קובעת הוראות כלליות אשר ינחו את הכנתן של תכניות מפורטות חדשות.

תכנית המתאר תלווה בתהליך שיתוף הציבור, המטרה היא לייצר תכנית שתתאים ותענה ככל הניתן על צרכיהם של התושבים. לשם בדיקה ולימוד של רצונות הציבור יערכו מפגשים פומביים, קבוצות עבודה והצגה של חומרי התכנון במסגרת אתר האינטרנט שבו תוכלו למצוא מידע נוסף והסבר של מונחים שונים העשויים לסייע בהשתתפותכם בהכנת התכנית.

לנוחיות התושבים, המפגשים יתקיימו בשלושה מועדים שונים:

יום חמישי, 20.3.2014 , בית אשכול פיס רח’ העבודה 12 , בשעות 18:30-21:30

יום שלישי, 25.3.2014 , מגוונים אלי כהן רח’ ירמיהו 1, בשעות 18:30-21:30

יום שלישי, 1.4.2014 , בית יד לבנים רח’ המחתרת פינת ההגנה, בשעות 18:30-21:30.

אישור השתתפות בטלפון 04-8122080 או במייל mitar@modus.org.il

מידע רחב בנושא התוכנית: ramat-hasharon.muni.il/?page_id=11688

תגובות

תגובות