ועד ההורים בביה”ס “הדר” הקים קבוצת ריצה של תלמידי בית-הספר שכבר מתאמנים לקראת מרוץ האביב

רוצו על זה: מי שביקר לאחרונה בפארק החדש בוודאי ראה קבוצת ילדים חרוצים בעיצומו של משטר אימונים ספורטיבי, שלא היה מבייש את הנבחרת האולימפית של ישראל. ובכן, הם עדיין לא מייצגים את ישראל, אבל מדובר בתלמידים של ביה”ס הדר, שחברים בקבוצת הריצה של בית-הספר

מי שאחראי ליוזמה המבורכת הזו, הם חברי ועד ההורים בבית הספר "הדר" שהקימו קבוצת ריצה של תלמידי בית-הספר, שכבר החלה להתאמן במלוא המרץ לקראת מרוץ האביב המסורתי שיתקיים ברמת-השרון בתאריך 5/4/14.

האימונים החלו בשבועות האחרונים והם מתקיימים פעם בשבוע, בשעות הבוקר והם יימשכו עד מועד המרוץ. האימונים כוללים: חימום, תרגילי ריצה, זריזות ומתיחות והתלמידים מגלים רוח ספורטיבית מקסימה, משתפים פעולה וחדורי מוטיבציה להצליח.

את האימונים מעבירים הורים אשר התנדבו לפעילות זו, כמו כן התנדבו הורים נוספים כמלווים אשר רצים ומתאמנים יחד עם התלמידים. האימונים מתקיימים בפארק החדש בעיר, שנמצא מתאים מאוד לטובת הפעילות.

קבוצת הריצה הפכה במהרה לאטרקציה וחבריה זוכים לתמיכה מהנהלת בית הספר ומצוות מורי הספורט של בית הספר שאף נתנו טיפים לאימונים. וועד ההורים קורא לתלמידים והורים נוספים לשנס מותניים ולהצטרף אל קבוצת הריצה.

סגנית יו"ר ועד ההורים בביה"ס "הדר", עדי בקל הוסיפה: "המטרה שלנו היא, לרוץ במרוץ האביב כקבוצה המייצגת את בית הספר. אנחנו רואים בפעילות ערך חשוב של השתייכות לקהילה, חיזוק הקשר בין התלמידים לבין עצמם, ובין התלמידים וההורים לבית הספר ולקהילת רמת השרון וכמובן שמירה על אורח חיים בריא המשלב פעילות ספורטיבית".

תגובות

תגובות