יעלי גולן יו”ר מועצת הנוער החליפה את ראש העיר ליום אחד

במסגרת זאת היא חתמה על טפסי 4, עשתה סיור בבית הספר 80 בשכונה הירוקה המוקם בימים אלו כדי לפקח שהבניה עומדת בזמנים ואפילו קיימה ישיבה עם מהנדס העיר בנושא שיפוץ בית הנוער המרכזי

במסגרת אירועי שבוע הנוער העירוני התקיים בעיריית כפר סבא יום חילופי שלטון כחלק מפעילות מועצת הנוער העירונית. 25 נערות ונערים חברי מועצת הנוער העירונית התלוו לבעלי תפקידים בכירים בעיריית כפר-סבא וטעמו מהעשייה היומיומית, מהיוזמות והתכנים שהתפקיד כולל.

בני הנוער לקחו פעיל חלק בישיבות העבודה כחלק מהצוות ואף תרמו בהעלאת רעיונות מקוריים ועניינים. במהלך היום נערכו דיונים בנושאים שהועלו ע"י הנוער. בסיומו של היום נערכה מליאה חגיגית של מועצת הנוער העירונית בהשתתפות הנהלת העיר בבית אברהם.

במהלך הערב התקיימה הרצאה של פרופ’ הכט ונערכו מעגלי שיח בהם לקחו חלק בני הנוער ובעלי התפקידים כאחד. בסיומו של הערב הביעו כולם שביעות רצון מאירועי היום ואף ציינו כי המפגש אפשר גם לבני הנוער וגם לנציגי העירייה להכיר אחד את השני ולקיים דיונים פתוחים במגוון נושאים הקשורים להתנהלות העיר. כולם הביעו נכונות לכך שיום חילופי הנוער יתקיים בשנה הבאה במתכונת רחבה יותר.

ראש העיר יהודה בן חמו, הביע אף הוא את הערכתו הרבה לבני הנוער המעורבים והאכפתיים ואמר כי הוא שמח שבני הנוער לוקחים חלק פעיל בחיי הקהילה בעיר. "העובדה שהם נחשפו לפעילות המתקיימת בתוך כותלי בית העירייה, לדיונים ולדרך קבלת ההחלטות תסייע להם בוודאי גם בניהול מועצת הנוער וקידום נושא הנוער בעיר. אני שמח שאנו מגדלים נוער איכותי שכזה, ואם בעתיד הרחוק ימצא אחד מהם את מקומו בפוליטיקה הישראלית, אוכל לומר בגאווה כי הכל החל על כיסאו של ראש העיר בכפר סבא. ברצוני לומר כי כתמיד דלתי תמיד תהייה פתוחה בפניהם ואזני קשובה לכל רעיון והצעה של בני הנוער. אני מודה לשירה דקל כץ מנהלת המחלקה לנוער צעירים וקהילה ולכל הצוות שפועל ללא ליאות, ליעלי גולן יו"ר מועצת הנוער העירונית, לאופק נגב, סגן יו"ר מועצת הנוער על שיתוף הפעולה והעשייה הרבה לקידום נושאי הנוער".

שירה דקל כץ מנהלת המחלקה לנוער צעירים וקהילה, "יום חילופי שלטון הינו יוזמה של בני הנוער בעיר, הם בחרו את התפקידים אליהם רצו להתלוות מתוך רצון ממשי להיחשף לעשייה של בעלי תפקידים בעיר. המועצה עוסקת ללא הרף בחיזוק המעורבות החברתית והקהילתית ולכן אנו שמחים מאוד על הובלתם של יום זה. השנה החלטנו להרחיב את היום ולעלות מדרגה לאפשר לכל נער/ה לערוך דיון בשני נושאים אשר חשובים לו ובכך להעשיר גם אותנו המנהלים בתובנות ומחשבות של בני הנוער על העיר. בני הנוער לקחו משימה זו ברצינות רבה ונערכו בצורה יסודית לכל דיון ועל כך מגיע להם יישר כוח גדול, בנוסף זו הזדמנות להודות לכל המנהלים אשר לקחו חלק פעיל וארגנו עבור בני הנוער יום מעניין ומשמעותי כאחד, ליעל גולן יו"ר מועצת הנוער העירונית ולאור סיונוב על ארגון מוצלח של יום חילופי שלטון".

יעלי גולן יו"ר מועצת הנוער העירונית, "היה לי יום מאוד משמעותי ומרגש- כמו גם לכל חברי מועצת הנוער העירונית וליושבי ראש מועצות התלמידים הבית ספריות שלקחו חלק ביום החוויתי הזה. אני רוצה להודות מקרב לב לראש העיר יהודה בן חמו בפרט ולכלל המנהלים על שבחרו להשתתף ביום הזה ולהעניק לבני הנוער הכפר סבאים הזדמנות ייחודית להשמיע את קולם מעבר להזדמנויות שאנו מקבלים מהלך כל השנה וכל זאת בצורה החווייותית, המלמדת והמשמעותית ביותר שיש"

תגובות

תגובות