רמת-השרון: תושב העיר נעצר ועוכב לחקירה לאחר שטייל עם כלבו ללא רצועה, תקף את פקח העירייה וכינה אותו “נאצי”

הבעל סרב להציג ת”ז והחל להתעמת עם הפקח חזקיהו, כשהעימות הפך במהירות לאלים מילולית, תוך שהוא מכנה את הפקח “נאצי”, וכן “אתם יותר גרועים מהנאצים” בנוסף לקללות נוספות שהשתיקה יפה להן
הפקח העירוני יוגב חזקיהו מילא את תפקידו במשמרת (15/03/14) של "השיטור המשולב" וכאשר סייר ברחוב השדות בשכונת נווה-גן במערב רמה"ש וראה מספר תושבים ששחררו את כלביהם ללא רצועה ובניגוד לחוק, פנה אליהם ודרש לאלתר לקשור את הכלבים. התושבים מילאו אחר דרישת הפקח, למעט זוג תושבים, בעל ואישה שסירבו לעשות כן. הפקח הזעיק את השוטר אדוארד פייר, שהיה עימו בניידת והשניים פנו אל הזוג וביקשו שיציגו בפניהם תעודת זהות לטובת רישום דו"ח קנס על סך 475 ₪ בגין העבירה שביצעו.

הבעל סרב להציג ת"ז והחל להתעמת עם הפקח חזקיהו, כשהעימות הפך במהירות לאלים מילולית, תוך שהוא מכנה את הפקח "נאצי", וכן "אתם יותר גרועים מהנאצים" בנוסף לקללות נוספות שהשתיקה יפה להן. הפקח יוגב חזקיהו, שבא ממשפחה של ניצולי שואה, נפגע עד עמקי נשמתו מהאלימות המילולית ומהגידופים של התושב ויחד עם השוטר עצרו את תושב העיר והוא הועבר להמשך חקירה במשטרת גלילות, כאשר ייבחן הגשת כתב אישום נגדו בגין תקיפה והפרעה לעובד ציבור במילוי תפקידו.

עיריית רמת השרון הגבירה את המאמצים למיגור תופעת הכלבים המשוטטים ברחבי היישוב. מעבר לעובדה שמדובר בעבירה על החוק, הרי שהתופעה מסכנת את העוברים והשבים, מפחידה את הילדים והאמהות ובין היתר תורמת לתופעת צואת הכלבים במדרכות ובגינות הציבוריות- כנגזרת מהולכת הכלב ללא רצועה. מעבר לפעילות השוטפת בכל השנה, הוחלט לתת משאבים ואמצעים נוספים במטרה לצמצם את התופעה, הפוגעת באיכות חיי התושבים ברמת השרון והיא בין גם עבירה על החוק הגוררת אחריה דו"ח קנס ע"ס 475 ₪. מבדיקה שערכה העירייה, עולה כי תופעת שוטטות הכלבים ברחבי היישוב, נמצאת בראש סדרי החשיבות של התושבים. לפיכך, החליטה העירייה לפעול בנחישות כנגד התופעה, תוך כדי שמירה על איזון של זכות התושבים לגדל חיות מחמד מבלי לפגוע באיכות חייהם של שכניהם.

דובר עיריית רמת-השרון גונן אליאסי: "הנהלת העירייה רואה בחומרה את תקיפת הפקח, כמו כל פגיעה בעובד עירייה אחר, הפועל למען הציבור ולא תגלה כל סובלנות, גם אם מדובר באלימות מילולית. פקחי העירייה ממלאים את חובתם החוקית לשמירה על הסדר הציבורי, לטובת כלל התושבים וכל פגיעה בהם או גילוי אלימות כזה או אחר כנגדם, לא יעבור לסדר היום".

תגובות