“מספר המשפחות הנזקקות עלה, כמות התרומות ירדה”

עמותת רעים – אחת העמותות הנפלאות בארץ, המסייעת למאות משפחות בהוד השרון זקוקה לסיוע דחוף בתרומות. מדובר בעמותה יחידה הפועלת בהוד השרון עם סיוע ותרומה ענקית לחברה – ולמרות זאת – הסיוע מהעירייה מסתכם ב – 28 אלף שקלים בלבד לשנה. אנא פיתחו את ליבכם ועיזרו!
כמו בכל שנה, גם השנה נערכת עמותת רעים לסיוע למאות משפחות לקראת חג הפסח. העמותה זקוקה לסיוע דחוף בתרומות והציבור כולו מתבקש להירתם לעזרת העמותה הפועלת בהתנדבות מלאה זה שנים לטובת הקהילה הנזקקת. 

עמותת רעים עוברת בחודשים האחרונים רענון בכל הקשור לשיווק ומיתוג במטרה להגביר את המודעות לעמותה ולפעילותה בעיר.
במסגרת זו הוקם אתר אינטרנט בכתובת orgreim.wix.com/reim עם אפשרות לתרום ישירות דרך האתר בכרטיס אשראי או באמצעות pay pal.

חברי העמותה המתנדבים בחרו סלוגן שילווה את פעילותם: "מתנדבים למען משפחות נזקקות בהוד השרון". הסלוגן מקפל בתוכו את כל הערכים עליהם מושתתת עמותת רעים ובראשם ערך ההתנדבות שהרי כל הפעילים בעמותה עושים זאת בהתנדבות מלאה ללא קבלת שכר או תשלום כלשהו "התחלנו לנהל באופן מקצועי את עמוד הפייסבוק של העמותה https://www.facebook.com/AmutatReyim וכבר הגיעו אלינו דרכו מתנדבים, תרומות וכד’. שוטרי מג"ב שבאו להתנדב עשו זאת אחרי שיצרו איתנו קשר בפייסבוק!", מספר גיל וייט, אחד המתנדבים שהתגייס לסייע במיתוג ושיווק. 

לדבריו "מספר המשפחות הנזקקות עלה, כמות התרומות ירדה. חייבים לעזור לעמותת רעים באמצעות תרומות מידיות כבר לפסח הקרוב".
ציבור התושבים מתבקש לסייע לעמותה אם בתרומות ואם בהתנדבות – המעוניינים להתנדב מוזמנים לפנות דרך דף הפייס, או האתר. 

בתמונה: המג"בניקים: צוות מיחידת סמ"ג 7 של מג"ב מרכז בפיקודו של יעקב לוין. צולם במחסן עמותת רעים ברחוב שקמים 37 הוד השרון

"תרומות כספיות מאפשרות לנו לרכוש מוצרי מזון בסיסיים החיוניים למשפחות הנזקקות בהוד השרון. לפני כל חלוקה מתבצע תכנון קפדני של הרכב הסל לחלוקה על פי תרומות המזון שהתקבלו במחסן העמותה, על פי הצרכים המשתנים ועל פי כמות הסלים המחולקת. אחראי המלאי בעמותה מבצע סקר מחירים קפדני עם ספקי מזון שונים, ומבצע את רכישת המוצרים החסרים באופן הכדאי והחסכוני ביותר", אומרים המתנדבים.

זה המקום להזכיר כי כל העושים במלאכה בעמותה הינם מתנדבים וכי העמותה משקיעה 96% מתקציבה ברכש מזון כפי שמשתקף בד"וחות הכספיים.

"נשמח לקבל תרומות של מוצרי מזון המתאימים לחלוקה למשפחות נזקקות בהוד השרון כגון: קופסאות שימורים, מזון יבש (פסטה, אורז, קפה), מוצרים לתינוקות (חיתולים, אבקות תחליפי חלב) וכדומה. תרומת ירקות, מוצרי מאפה (לחם, פיתות, עוגות) ומוצרי חלב לסוגיו (מעדני חלב, גבינות וכד’) תתקבל גם היא בברכה בתיאום מראש. אנו לא ערוכים לחלוקת מזון עם תוקף קצר מועד (פחות משבועיים) או מזון טרי כגון אוכל מבושל. את המוצרים יש להעביר לבית עמותת רעים ברחוב השקמים 37 הוד השרון". 

תגובות