שבועיים לפני החג: עיריית כפר סבא טרם העבירה התמיכה הדחופה לעמותות המסייעות לנזקקים

למרות הדחיפות, למרות הקריאה הנואשת של העמותות לתמיכה תקציבית, למרות החוסר הגדול במוצרים – עיריית כפר סבא טרם העבירה עד כה את התמיכה לעמותות המסייעות במצרכי מזון לנזקקים. את התמיכה לעמותות הספורט שביקשו גם הם זה מכבר העבירה העירייה כבר לפני חודשיים. עניי עירך קודמים? לא בסדר העדיפויות של עיריית כפר סבא
יו"ר עמותת מלוא הטנא, אלי שרון, סיפר בראיון שערכתי עמו על מצב העמותה כבר לפני כחודש וחצי כי השנה גדל מספר הנזקקים בעמותה לכ-280 משפחות לעומת כ-250 משפחות בשנה שעברה. "לעומת זאת הצטמצמו התרומות כך שזה מנע מאיתנו לחלק עופות אחת לשבועיים וכיום צמצמנו זאת לאחת לחודש וכן צמצמנו את תכולת הסל". אמר אז. 

סל המזון מכיל מוצרים בסיסיים כגון ביצים, קמח, אורז, פסטות, קופסאות שימורים וירקות ו/או פירות (תרומה מארגון לקט).  "אנו זקוקים למוצרי מזון יבשים, מוצרי מזון לתינוקות דברי מאפה, קפה תה דגנים למיניהם קטניות פסטות שימורים וכיוב’. יש לשבח את נשות המאמאנט שמידי שבוע מכינות עוגות ובימי ראשון אנו מחלקים אותן לנזקקים- יישר כח על פעילותן זו ונשמח אם יצטרפו אליהם גופים נוספים".

אלי שרון מבקש כי הציבור יפתח ליבו ויתרום ככל שידו משגת "לקראת החגים פורים ופסח נזדקק לתרומות בין אם בכסף או במוצרי מזון על מנת שנוכל להמתיק את החג לאותן משפחות של נזקקים שאין ידם משגת והם נמצאים בסטטיסטיקה של המשפחות שמתחת לקו העוני".

יודגש כי כל פעילות העמותה מתבצעת על טהרת ההתנדבות ואין בה כל מקבלי שכר.

מתנדבים שירצו לסייע בחלוקת סלי המזון לבתי הנזקקים- יתקבלו בברכה. (הפעילות מתבצעת בימי ראשון אחה"צ בין השעות 14:00-18:00

לתרומות ניתן לפנות לאלי שרון – יו"ר "מלוא הטנא", 054-7691707. כמו כן ניתן לפנות לדוד ישעיהו-057-565-8018, או למאיר מנחם-0527312851
ניתן להביא את התרומות ישירות לעמותה ברח’ גלר 21 כפר-סבא

תגובות