מיכל ליברמן מהוד השרון תייצג את מועדון השחייה הפועל עירוני הוד השרון באליפות אירופה

במועדון השחייה העירוני, ״הפועל עירוני הוד השרון״ סיכמו השבוע את חודש האישה הבינלאומי, ואיך אפשר לסכם אירוע כה חשוב מבלי לראיין את מיכל ליברמן, שחיינית בכירה בסגל האגודה, אלופת ישראל במשחה 50 מטר גב וספורטאית מצטיינת, אשר תייצג את עירונו באליפות אירופה לבוגרים שתתקיים בקיץ הקרוב

מיכל ליברמן, פתחה את הראיון באמירה כי היא רואה בספורט האישי הנשי כספורט פורץ דרך בו צפויות הנשים לגרוף הישגיים משמעותיים. למרות חוסר הפרגון וטיפוח הספורט האישי בחייהם של בני הנוער בארץ בכלל ובעיר הוד השרון בפרט, ולמרות הבעיות בהקניית חשיבות ראוייה לספורט השחייה ולספורט נשים בפרט, במועדון השחייה העירוני קיים רוב שני מובהק, רוב שגורף הישגים משמעותיים וממוקם בצמרת השחייה בישראל.

על פי נתוני רשות הספורט בישראל, לפיהם רק עשרים אחוזים מכלל הספורטאים הינן נשים, באגודת השחייה העירונית ״הפועל עירוני הוד השרון״ צוחקים על הסטטיסטיקה עם רוב משמעותי של שחייניות במועדון.

רובן של השחייניות הנן שחייניות צעירות, אך קיימות כמות נכבדת של שחייניות בקבוצות גילאי הנוער והבוגרות, שחייניות אשר מתאמנות מעל לתשעה אימוני מים מדי שבוע, מתחזקות בחדר-כושר כפעמיים בשבוע וקוטפות מדליות והישגים משמעותיים בתחרויות ארציות על בסיס קבוע.

שחייניות אלו הביאו למיצוב מועדון השחייה העירוני לצמרת השחייה בישראל ולצמרת שחיית הנשים בפרט.

מיכל מוסיפה ומציינת כי יכול שמספר הבנות שמתאמנות באגודה הוא תוצר של צירוף המאמנת אילנה טבת לשורת צוות המאמנים הגברים, אילנה אשר מעודדת את הבנות לפתח את עצמן ואת אישיותן בזכות הספורט, מעבירה לבנות שיעורי יוגה והרצאות וכן לוקחת בעצמה חלק בתחרויות כשחיינית מהשורה ושוחה יחד עם שחייניות המועדון תוך שהיא משמשת דוגמא, מופת והשראה בקרב הבנות הצעירות הביאה ללא ספק לקפיצה משמעותית בהיגי הסגל המשי של האגודה.

מיכל ליברמן שללא ספק תוביל את שחיית הנשים בארץ ובאירופה בשנים הקרובות, התגייסה השנה לצה"ל וכשחיינית הבוגרת באגודה בתפקיד "ספורטאי מצטיין" ממשיכה היא את אימוניה האינטנסיביים ומתכוננת למשחיי נבחרת ישראל באליפות אירופה לבוגרים שתתקיים בקיץ לאחר שהצליחה לקבוע קרטריון אותו תצטרך לאשרר בעת הקרובה בתחרות בבריכה ארוכה.

מאמני האגודה ציינו כי כולנו מקווים כי מיכל לצליחה להגיע לפודיום ותגרוף מדליות ואולי אפילו תביא להשמעת ההימנון הלאומי כשתעפיל למקום הראשון במשחה הדגל שלה, הלא הוא משחה הגב באליפות אירופה.

מגיע שאפו לשחייניות מועדון השחייה העירוני ואנו מקווים להצלחה בסגלי נבחרות ישראל ובאליפות אירופה.

תגובות