מעל 12 אלף איש השתתפו ביום שישי האחרון (28.3.14) במרוץ רעננה ה-25

בין אלפי המשתתפים: שגריר ארה”ב ומשפחתו, שר הכלכלה, נפתלי בנט וגדולת אתלטיות ישראל, אסתר רוט שחמורוב

מעל 12 אלף איש, תושבי רעננה ואורחים מכל קצות הארץ, השתתפו ביום ו’ האחרון ( 28.3.14 ) במרוץ רעננה הססגוני שחגג חצי יובל של מסורת.
בין אלפי המשתתפים: שגריר ארצות הברית, דן שפירו, ובני משפחתו, שר הכלכלה, נפתלי בנט וגדולת אתלטיות ישראל, אסתר רוט שחמורוב. השר בנט, שהשתתף עם משפחתו במרוץ העממי, שיבח את ראש העירייה, זאב בילסקי והדגיש את הנאתו להיות תושב העיר רעננה.

מרוץ רעננה ה-25 ע"ש סגן ניר נהרי, ז"ל, התקיים בשני מסלולים: מקצה תחרותי שעבר גם ברחוב הראשי אחוזה (10 ק"מ) ומסלול מקצה עממי, סובב פארק רעננה (לאורך 3 ק"מ).
הזוכה במקום הראשון במקצה התחרותי: דרור מנור, תושב תל מונד שסיים בתוצאה: 32.5 דקות.

ראש עיריית רעננה: "המרוץ הינו סגירת מעגל עבורי, כמי שחזר להזניק אותו בפעם ה-25. המראה ה נפלא של אלפי רצים ובני משפחותיהם, שגודשו את רחובות העיר הוא מחמם לב לכל שוחר ספורט".

במהלך המרוץ נזקקו שישה בני אדם לטיפול רפואי, כולם במצב קל. שניים מהרצים קיבלו טיפול רפואי כ-40 דקות עד שעה לאחר המרוץ, בהם גבר שלקה בליבו ופונה בהכרה לבית החולים ‘מאיר’ בכפר סבא. ראש העירייה, זאב בילסקי, קטע את טקס חלוקת הגביעים עם התמוטטותו של הגבר ועקב אחרי הטיפול בו. בהמשך, ביקר בילסקי את הרץ שלקה בליבו בבית החולים, איחל לו בריאות שלמה והחלמה מהירה ואף שוחח עם בני משפחתו לאורך סוף השבוע האחרון.

מנכ"לית העירייה, מיכל הירש נגרי: "אני מודה לכל המשתתפים במרוץ שהיה השנה צבעוני ומרגש. אני רוצה להודות במיוחד לאנשי רשות הספורט ולאנשי הביטחון של העירייה שעבדו חודשים ארוכים על האירוע. היה אירוע נהדר שאורגן בקפידה ובמקצוענות. נתראה במרוץ ה-26".

בתמונות: אלפי הרצים במרוץ רעננה ה-25
השר נפתלי בנט וראש עיריית רעננה, זאב בילסקי. צילומים: שרון בוקוב

תגובות