אירועי פלילים באזור השרון

תושב כפר סבא, בשנות ה-20 לחייו נעצר אתמול בחשד למעורבות בהצתת רכב ברחוב חטיבת אלכסנדרוני מיום חמישי שעבר 


נעצר תושב בפתח תקווה, צעיר בשנות ה-30 לחייו לאחר שעל פי החשד במהלך ויכוח שפרץ בינו לבין אשתו אחז בה ביד אחת וביד השנייה אחז בסכין ואיים כי יפגע בה.

נעצרו שני תושבי כפר קאסם (27, 23) בחשד שלפני מספר ימים פרצו לאחת הדירות במרכז פתח תקווה וגנבו רכוש רב. החקירה הועברה ליחידה ללוחמה בפשיעה שם הצליחו לאתר את זהות המעורבים. אתמול בשעות הערב יצאו בלשים לבתיהם של השניים, אחד המעורבים שהיה אמור לשהות במעצר בית לא היה בביתו והוא אותר מספר שעות מאוחר יותר.

נעצרו שני תושבי כפר קאסם בחשד שהיו מעורבים בביצוע שוד נהג מונית בפתח תקווה. במהלך חודש ינואר עלו שני החשודים, צעירים בשנות ה-20 לחייהם על מונית במרכז פתח תקווה ולאחר נסיעה קצרה שדדו מהנהג סכום של כ-2,000 ₪ ונמלטו. זהות החשודים לא הייתה ידוע לנהג וחקירה נפתחה ביחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת המשטרה בפתח תקווה. חודשיים מאוחר יותר, בעת עבודתו אסף נהג המונית נוסעים ממרכז העיר וזיהה כי אחד מהם היה מעורב באירוע בו נשדד. הנהג שינה את נתיב הנסיעה והחל עושה דרכו לעבר תחנת המשטרה בעיר במטרה להסגיר את החשוד בשוד. החשוד שהבין כי נתיב הנסיעה השתנה ללא סיבה ניגש לנהג המונית וניפץ על ראשו בקבוק זכוכית שגרם לו לחבלות ונמלט. בעקבות פעילות חקירתית מאומצת הגיעו אתמול לוחמי יסמ שרון ובלשים מהיחידה ללוחמה בפשיעה מתחנת המשטרה לאחד הבתים בכפר קאסם ועצרו שני צעירים (26, 22) החשודים בביצוע המעשה. השניים נחקרו ובסיום חקירתם נעצרו. 

תגובות

תגובות