מחוז השרון של מכבי חוגג 400,000 מבוטחים

אסתר קזולה, עולה חדשה מצרפת, תושבת רעננה ואם לחמישה ילדים, היא המבוטחת ה-400,000 במספר. ראש המחוז פרופ’ נחמן אש במפגש עם המשפחה: “יוכלו להנות משירות מצוין במרכז הרפואי ברעננה ובשאר מתקני מכבי במחוז. נסייע בהמשך קליטתם במערכת הבריאות הישראלית”

אסתר קזולה, תושבת רעננה ואם לחמישה ילדים, התבשרה השבוע באופן חגיגי שהפכה למבוטחת ה-400,000 של מכבי במחוז השרון. קזולה עלתה לישראל רק לפני ארבעה חודשים, וכעת הצטרפה עם כל משפחתה למכבי שירותי בריאות, בהמלצת גיסה הישראלי המתגורר בקריית השרון.

לכבוד המאורע, הוזמנה קזולה ומשפחתה למפגש עם ראש מחוז השרון של מכבי, פרופ’ נחמן אש. המפגש התקיים בהנהלת המרכז הרפואי של מכבי ברעננה ונכחו בו גם מנהלת הסניף אורלי פרקנו, המנהלת הרפואית ד"ר ענת ליבנר, ומנהלת התפעול של המחוז טל קיביץ.

מנהלת המרכז פרנקו סיפרה למשפחה על השירותים השונים שיוכל כל אחד מבני המשפחה לקבל בו, וכן הבטיחה כי האחות האחראית על טיפת החלב, הדוברת צרפתית, תעמוד בקשר רציף עם המשפחה על מנת להקל על השתלבותם כהורים לתינוק.

פרופ’ אש ציין במפגש: "אנו גאים בכל תושב המחוז שבוחר להצטרף למכבי שירותי בריאות, וגאים במיוחד כאשר מדובר בעולים חדשים. על כן שמחנו שנפל בחלקה של אסתר, אם המשפחה, להיות המבוטחת ה-400,000 של המחוז. היתה זו הזדמנות עבורנו להכיר מקרוב את המשפחה ולהעניק להם תשומת לב מיוחדת. כמובן, נסייע למשפחה בהמשך קליטתה במערכת הבריאות הישראלית. אנו בטוחים שבני המשפחה יזכו ליהנות משירות מצוין במסגרת המרכז הרפואי ברעננה ובשאר מתקני מכבי במחוז".

קיביץ ציינה כי "מחוז השרון של מכבי הוא בעל היסטוריה עשירה של קליטת עלייה מכל התפוצות ואנו תמיד שמחים לסייע לעולים להיקלט בישראל ולהעניק רפואה מותאמת ואיכותית".

400 אלף חברי מכבי מהווים כשליש מתושבי מחוז השרון כולו. הגיל הממוצע של חברי מכבי במחוז הוא 33, ויש במחוז מעט יותר מבוטחות נשים ממבוטחים גברים. בשנת 2013 נולדו בקרב מבוטחי מכבי במחוז 6800 תינוקות חדשים. במחוז 25 מרכזים רפואיים, ועובדים בו יותר מ-600 רופאים של מכבי בכל תחומי ההתמחות.

בתמונה: ראש מחוז השרון פרופ’ נחמן אש מעניק שי למשפחת קזולה
צילום: מכבי שירותי בריאות

תגובות