לרגל 92 שנה להיווסדה של רעננה, הצטלמו 92 מעובדי העירייה, עם ראש העירייה וצוותו, על מדרגות בניין העירייה ההיסטורי, מפריחים בלונים ססגוניים

מזל טוב לרעננה: היום, יום ד’, 2.4.14 מציינת רעננה 92 שנה להיווסדה. לרגל המאורע המשמח, התקבצו 92 מעובדי העירייה, יחד עם ראש העירייה, זאב בילסקי, סגניו וצוותו , מנכ”לית העירייה, מיכל הירש-נגרי, לצילום משותף על מדרגות בניין העירייה ההיסטורי. באווירה שמחה ומרגשת, הצטלמו העובדים כשהם אוחזים בידם בלונים. אבן הפינה ל’בית העם’ (בניין העירייה כיום) הונחה בשנת 1925.
רעננה הוקמה בשנת 1922, על יד חלוצים מארה"ב, חברי אחוזה א’ – ניו יורק, כשהגיעו אליה רכובים על פרדות מתל אביב ותקעו בה יתד. לאורך השנים הייתה מושבה חקלאית מוקפת פרדסים, שדות טבק כאשר התבססו בה חיי קהילה ענפים.
בשנת 1981 הוכרזה רעננה כעיר ולמעשה הפכה במרוצת שנים אלה ממושבה חקלאית לאחת הערים המובילות בישראל באיכות החיים, עיר שיצאו לה מוניטין ברמת החינוך הגבוהה, בחיי תרבות עשירים, מפעלי ספורט ונוער ופעילות קהילתית ענפה.

בעשור האחרון הפכה רעננה לאחד ממרכזי ההיי-טק המובילים בארץ וחברות ענק קבעו בה את משכנן, כמו גם מרכז אקדמי, עם מעברה של האוניברסיטה הפתוחה לעיר.
רעננה מונה כיום כ – 80 אלף תושבים,. מרביתם ילידי הארץ ולצידם עולים חדשים.

בתמונה: 92 עובדי עיריית רעננה, יחד עם ראש העירייה, סגניו וצוותו חוגגים יום הולדת לרעננה על מדרגות בניין העירייה ההיסטורי. צילום: יוגב עמרני

תגובות