שכונת נווה זמר החדשה מתחילה לקרום עור וגידים

פרויקט ALL & MORE של חברת הבנייה גיא ודורון לוי צובר תאוצה, עם קבלת היתרי בנייה לכל הפרויקט. החברה הינה היזם הגדול הראשון המקבל היתרי בנייה היחידים בנווה זמר. במקביל, החלה החברה בבניית הפרויקט, בו כל הדירות נבנות בגובה חדיש ולא סטנדרטי של 3 מטר. במקום נחנך בשבוע האחרון משרד מכירות.

הדירות, שבנייתן החלה בסמוך לקבלת ההיתרים, מתפרשות על פני 4 בניינים בני 6-7 קומות ו-15 כניסות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ודופלקסים, הכוללות חניה. דירת 4 חדרים בפרויקט בגודל 92 מ"ר עם 13 מ"ר מרפסת תימכר החל מ-2.027 מיליון שקל, ודירת 5 חדרים בגודל 127 מ"ר עם 14 מ"ר מרפסת תימכר החל מ-2.584 מיליון שקל. הפרויקט יאוכלס בפברואר 2016.

שכונת נווה זמר עתידה להיות לשכונה הגדולה ביותר בתולדות רעננה, עם בניית 3,500 יחידות דיור בבנייה רוויה, אך לא צפופה בצפון העיר, בבניינים בגובה של עד 7 קומות עם חדרים על הגג. פרויקט ALL & MORE יכלול כ-207 יחידות דיור מתוך השכונה החדשה, שכולן ייבנו בגובה לא סטנדרטי של 3 מטר. זאת בנוסף לסטנדרט הקבוע בפרויקטי החברה, לפיו ניתנת לרוכשים גמישות בשינוי מבנה הדירה, על מנת לתת לכל לקוח מענה לצרכים ולרצונות האישיים שלו.

לדברי אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק בחברת גיא ודורון לוי, "לאחר תקופה ארוכה ללא התחלות בניה ברעננה, השכונה החדשה והגדולה ביותר ברעננה מתחילה לקרום עוד וגידים. אנו שמחים להיות החברה החלוצה בנווה זמר והעובדה שהחברה היא גם יזמית וגם קבלנית מהווה יתרון משמעותי בכל הקשור ללוחות זמנים ואיכות בניה. הפרויקט פונה לאוכלוסיה מגוונת של זוגות צעירים לצד משפחות ותיקות ברעננה, וכבר היום אנו עדים לביקושים ערים מצד תושבי רעננה והסביבה הרוצים להשתדרג לדיור מודרני וחדשני תוך שמירה על אופייה הייחודי והיוקרתי של רעננה".

תגובות