הוד השרון: נעצר חשוד שהתעלל בחמור

סרטון קצר בו נראה עגלון מתעלל בחמור כשהוא גורר אותו מרחק רב על הכביש הביא למעצר המתעלל שטען להגנתו כי לא הבחין במתרחש. בסרטון נשמעים המעורבים מתבדחים על כך שהחמור איבד את הברקסים

הצלם חשב שמדובר במצב מבדח והחליט להנציח את הרגע בו חברו מתעלל בחמור, שלף מצלמה וצילם. במשך 33 שניות נראה אלמוני נוהג בעגלה כשלידו נער צעיר, העגלה רתומה לסוס דוהר ומאחור קשור חמור מסכן המנסה לבלום את משיכתו כשהוא נועץ את פרסותיו באספלט וברקע נשמע צחוקו המתגלגל של הצלם שמתבדח עם העגלון.

ביום שני בצהריים הוגשה במחלק החקירות בתחנת המשטרה בכפר סבא בפיקודו של רב פקד שי גז תלונה על ידי נציגי עמותת תנו לחיות לחיות כנגד אלמוני שנראה בסרטון מתעלל בחמור. מפרטי התלונה עלה כי האירוע התרחש באזור הוד השרון ובסרטון נראה עגלון נוהג בעגלה הרתומה לסוס דוהר ומאוחר קשור חמור שנגרר על גבי הכביש כשהוא מנסה בכל כוחותיו לבלום את העגלה ללא הצלחה.

בסרטון נשמעים המעורבים כשהם מתבדחים ביניהם על מצבו של החמור כשאחד מהם קורא ליושבים בעגלה להביט לאחור מאחר והבלמים של החמור נתפסו.

בעקבות התלונה נפתחה חקירה ובסיום מספר פעולות אותר העגלון (43) תושב הוד השרון ובן משפחתו, קטין כבן 12. הבגיר עוכב לחקירה בה טען להגנתו כי מצא את החמור קשור בצד הדרך, חשש שיגרום לתאונה אז החליט להעבירו למקום מבטחים. למרות ההסבר המנומק הוחלט לעצור אותו בגין חשד להתעללות בבעל חיים.

תגובות