גל פריצות במהלך החג

 תושבים רבים שחזרו לאחר אירוח בחג הופתעו לראות כי ביתם נפרץ ע”י אורחים לא קרואים
גל פריצות במהלך חג הפסח: באחד מימי החג, שב תושב אזור השרון הדרומי לדירתו שבמרכז העיר. כשנכנס לבניין המגורים הבחין בחצר הבית באלמונית שאינה מתגוררת במקום, נכנס לחדר המדרגות וביקש להזמין את המעלית שתעלה אותו לדירתו שבקומה האחרונה.

כשלחץ על הכפתור הבחין כי המעלית כבר נמצאת בקומה בה הוא מתגורר ושאל עצמו כיצד הדבר ייתכן שכן רק הוא מתגורר בקומה ובבית אין כרגע איש. הדייר נזכר באלמונית שעמדה מחוץ לבית ומיהר לעלות לדירתו,

כשפתח את דלת הבית הבחין בצעירה ושאל אותה לפשר מעשיה. הצעירה לא התבלבלה וציינה כי היא מחפשת את חבר שלה, לדבריה הוא מתגורר בבניין והיא צריכה לנקות את הבית אך ככל הנראה התבלבלה בדלת מאחר וכל הדלתות זהות. ההסבר המפורט לא שכנע את הדייר שמיהר להזעיק שוטרים מתחנת המשטרה המקומית ושתי האורחות (50, 46) תיירות עוכבו לחקירה בסיומה נעצרו.

ביום אחר בשעות אחר הצהריים שב לביתו צעיר המתגורר במרכז העיר והבחין כי אלמוני מנסה לחתוך את סורגי הברזל בחלון דירתו. "המסגר" שהבין כי בני המשפחה שבו לביתם מוקדם מהצופי החל להימלט כשבדרך הוא משליח חפצים שונים.

לאחר מרדף קצר הצליח בעל הדירה, צעיר כבן 20 לתפוס את האורח הלא רצוי ומאבק התפתח בין השניים כשהחשוד מרסס את פני הצעיר בגז פלפל. במקביל הזעיקו בני המשפחה שוטרים מתחנת המשטרה בפתח תקווה שמיהרו להגיע למקום ועצרו את החשוד שנתפס על ידי הצעיר למרות שגז פלפל צרב את עיניו.

השוטרים ביצעו סריקות במסלול מנוסתו של החשוד ומצאו כלי פריצה וכן צרור מפתחות לרכב, הלכו במעלה הרחוב עד שאחד הרכבים נפתח, בחיפוש ברכב נתפסו כלי פריצה ותעודת הזהות של החשוד (43) תושב ראשון לציון. למרות שהחשוד נתפס על חם הוא בחר להכחיש את המיוחס לו ולא הבין מדוע נעצר.

תגובות

תגובות