רמת-השרון חוגגת את יום העצמאות ה-66 למדינת ישראל

מצעד ענק של כוכבים בשש במות בידור עם הופעות של עברי לידר, דודו טסה, אסתר ראדה, “מרסדס בנד”, “מלכה באיה”, להקת “גבר בנד” ועוד
עיריית רמת השרון ממשיכה במסורת ותערוך גם השנה חגיגת ענק בערב יום העצמאות ה-66 למדינת ישראל. החגיגות יתקיימו ביום שני 05/05/14 החל מהשעה 20:30 בשדרות ביאליק והאזור. השנה יתקיים מצעד ענק של כוכבים ואומנים בולטים, ובמסגרת הלוגיסטיקה נבנו שש מספר במות בידור, לצד שורה ארוכה של אטרקציות שיהפכו את יום העצמאות לחגיגה גדולה.

בבמה המרכזית בכיכר העירייה יופיעו עברי לידר, דודו טסה, להקת "גבר בנד", הרכבים של הקונסרבטוריון ואורנה ליבר.
בבמת רוק עצמאות SURF& ROLL בחניון העירייה, החל מהשעה 23:00: לתשומת לבם של הצעירים, לחובבי הגלישה על סקייטבורד ולכל אלו שספורט אתגרי מזרים להם את האדרנלין בדם, הכינו לכם מתקן גלישה על סקייטבורד- ספורט אקסטרים, בחניון העירייה. בין ההופעות של אסתר ראדה, "מרסדס בנד", "מלכה באיה" שתארח את "אקסום", "בום פאם", D.J אורי שוחט (שהכין מלא הפתעות), ייערכו מופעי ראווה עוצרי נשימה של "אקסטרים סקייט". בנוסף, במתחם יוקם אזור גרפיטי עבור האמנים היצירתיים במיוחד, שירצו לבטא את פרץ היצירתיות שלהם.
בבמת הילדים בחניון העירייה החל מהשעה 20:30 בהנחיית "הצמד חמד" הכי מוזר והכי מצחיק בארץ "שחר ושוקי": יארחו את להקת "קולות צעירים" של ילדי רמת-השרון בניהולו של עודד טמסוט, המופע "גילי בא לבקר", "אינדי ילד". יודגש, כי כל מי שמכיר את שחר והחבר הצמוד שלו שוקי (הבובה המדברת), יודע שהצמד הזה הוא "לא צפוי" ואפשר בהחלט לשער שהם הכינו לילדי העיר, ערב גדוש בהפתעות וצחוקים, שישאירו חיוך רחב על פני הילדים והילדים בנפשם..בבמת הזמר העברי ברחבת בית מלינוב: להקת "הטרנזיסטור" עם שיריו של אריק איינשטיין ז"ל, שירה בציבור עם יענק’לה מנדל ויעקב נווה, להקת "המתחם" ועוד.

בבמת מסיבת הרחוב בביאליק פינת הפלמ"ח: להקת "תוצרת מקומית", הצמד רפי וורדית שמארחים את עידן משה, שירלי מגלד ואמיר יוסף.
במת מוזיקה יהודית בביאליק פינת גולומב: להקת "נשמה יתרה".

בתקופה האחרונה שקדה מחלקת התרבות בעיריית רמת השרון, לתכנון מדוקדק של אירועי יום העצמאות, וכן נערכה בבניין העירייה ישיבת היערכות מיוחדת בשיתוף הנהלת העירייה, נציגי המשטרה וכוחות ההצלה, כן השתתפו הנציגים שייקחו חלק בפעילויות השונות המתוכננות באותן חגיגות. מטרת הישיבה המתוכננת הייתה תיאום אחרון בין כל הגורמים: הנהלת העירייה, מחלקת תרבות ואירועים, משטרה, מגן דוד אדום, מכבי אש, ונציגים שייטלו חלק בפעילויות ובמסגרתה אושרה תוכנית הבטיחות, נקבעו מספר מדויק של מאבטחים, מיקום חפ"קים, מיקום כוחות הביטחון וההצלה ועוד.

הסדרי תנועה וחניה בערב יום העצמאות: מטעמי ביטחון יסגרו רח’ אוסישקין ושד’ ביאליק והרחובות הסמוכים להם לתנועת כלי רכב החל מהשעה 18:00. רח’ אוסישקין מרח’ אברבוך ועד רח’ המחתרת. שד’ ביאליק מרח’ הירמוך ועד רח’ סוקולוב. כמו כן, יסגרו כל הרחובות המתחברים לרח’ אוסישקין ולשד’ ביאליק. חל איסור חניה ברח’ אוסישקין (בקטע בין הזורע והמחתרת). ובשד’ ביאליק לכל אורכן מהשעה 18:00. כלי רכב שיחנו ברחוב יגררו ע"י המשטרה לחניון תיכון "אלון". התחבורה הציבורית של "דן", "מטרופולין" ו"אגד" תנותב לרחובות ראשונים וסוקולוב. מתחם האירוע מאובטח ע"י המשטרה וכוחות הביטחון. הכניסה למתחם החגיגות תתאפשר רק לאחר בדיקה ביטחונית. חל איסור להיכנס למתחם החגיגות עם נשק אישי, אלכוהול, צעצועים מסוכנים, ספריי שלג וכד’.

תגובות