החשודים במעורבות לפריצה לבית הסבירו לשוטרים את מעשיהם במקום: הגענו לבדיקה רפואית

אתמול בצהריים צלצל הטלפון הנייד שהיה מונח בתיקה של תושבת השרון מעבר לקו לא נשמע קול אדם, אלא צפצוף רועש שבישר כי ביתה ממנו יצאה בשעות הבוקר נפרץ
הצעירה מיהרה לשוב לכתובת מגוריה וגילתה כי אחד החלונות נשבר ומהבית נגנב רכוש רב.

לא עבר זמן רב ואחת השכנות הופיע בפתח הבית וסיפרה כי הבחינה במהלך שעות הבוקר ברכב חשוד שהסתובב בשכונה וחנה במקום זמן רב. הרכב עורר את חשדה והיא רשמה את מספר לוחית הזיהוי והעבירה לבעלת הבית. בעוד השכנה הטובה יוצאת מהבית נכנס שכן נוסף שסיפר כי בשעות הבוקר הבחין בשני אלמונים שהביטו לעבר הבית והוסיף כי מיד לאחר מכן שמע את האזעקה פועלת.

בעקבות תלונה שהוגשה בתחנת המשטרה בנתניה איתרו השוטרים את בעל הרכב (30) תושב טייבה כשהוא מסתובב במרכז העיר וחשוד נוסף (32) אף הוא תושב טייבה אותר בביתו. השניים עוכבו לחקירה וטענו כי אכן הגיעו לשכונה אבל נזקקו לטיפול רפואי ולכן הגיעו לסניף הנמצא דווקא באותה שכונה בה נפרץ הבית.

השניים נעצרו בסיום חקירתם.

במקרה אחר הבחינו שוטרי סיור מתחנת נתניה בשני אלמונים העומדים בסמוך לרכב שחנה ברחוב הרצל בעיר. השנים נראו לשוטרים כמי שמנסים להסתיר דבר מה והם החליטו לבדוק את פשר מעשיהם אך כשהתקרבו החליט אחד החשודים להימלט.

השוטרים החלו לשוחח עם הצעיר שנשאר במקום ובמקביל בדקו את הרכב ומצאו שלושה טלפונים ניידים ושני טאבלטים שנראו להם מוכרים. הם נזכרו כי לפני כשבועיים הוגשה בתחנה תלונה בגין התפרצות לרכב ממנו נגנבו שלושה טלפונים ניידים ושני טאבלטים שתאמו בדיוק לרכוש שמצאו ברכב.

השוטרים תפסו את הרכוש והזמינו את המתלוננת לתחנה שזיהתה מיד כי מדובר ברכוש שנגנב מרכבה ואילו החשוד (33) תושב חדרה עוכב לחקירה בסיומה נעצר למרות שניסה להסביר כי את הרכוש רכש מאחר.

תגובות