מועדון השחייה העירוני “הפועל עירוני הוד השרון” גורף הצלחה

במשחה 50 גב מיכל ליברמן לקחה שוב את מדליית הזהב עם זמן של 29.87. מיכל התבלטה גם במשחים הארוכים יותר וגרפה שלל מדליות בתחרות זו

השבוע השתתפו שחייני מועדון השחייה העירוני "הפועל עירוני הוד השרון" בתחרות גביע חיפה הבינלאומי בשחייה אשר התקיימה בבריכת הטכניון שבחיפה. שחייני המועדון בלטו והצליחו להרשים גם את הנהלת איגוד השחיה הישראלי כך גל כהן גרומי, שחיין מצטיין במועדון העירוני, שבר את שיא גילאי 12 במשחה 400 מעורב אישי כשסיים את המשחה עם זמן מעולה של 5:19.16.

השיא הקודם במשחה זה היה שייך לנדב כוכבי ששבר אותו בשנת 1997, לפני 17 שנים! נדב סיים את המשחה אז בזמן של 5:28.47, כך ששיאו של גל כהן גרומי מהווה שיפור של קרוב ל 9 שניות. 

גל כהן גרומי ממשיך את המסלול המשפחתי כשבאליפות הגילאים של שנת 1982 שנערכה אז בבריכה הישנה של מכון וינגייט, זכה אז במקום הראשון לגילאי 12 במשחה זה, שחיין שהיה אז אלמוני, בשם ערן גרומי מהפועל ימק"א ירושלים כשסיים את המשחה בזמן של 05:46.08 דקות. את מה שלא הצליח לעשות אז ערן, דודו של גל מהוד השרון, הצליח לעשות השבוע ובגדול אחיינו הצעיר והמבטיח, גל כהן גרומי.

גם במשחה 50 מטר פרפר וגב, הצליח המועדון העירוני להתבלט כאשר מיכל ליברמן מהפועל עירוני הוד השרון סיימה במקום הראשון, במשחה 50 גב מיכל ליברמן לקחה שוב את מדליית הזהב עם זמן של 29.87. מיכל התבלטה גם במשחים הארוכים יותר וגרפה שלל מדליות בתחרות זו.

דוד צ’רניך הצליח לסיים את משחה 200 מטר פרפר בזמן של 2:10 וגרף את מדליית הכסף. גם אלון שמי הצליח לגרוף את מדליית הזהב במשחה הצעירים כשסיים בזמן של 2:11.

השבוע המועדון חגג את סיום המחזור הראשון של קורס מדריכי שחייה, קורס שהתקיים בבריכת גלי רון בשיתוף עם תיכון מוסינזון והמכללה למאמנים שבמכון וינגייט. עם סיום הקורס הוכשרו כחמשה עשר משחייני המועדון כמדריכי שחייה מורשים על פי חוק הספורט.

מתיכון מוסינזון נמסר לכתבנו כי הקורס התקיים כשלוחה של המכללה למאמנים שבמכון וינגייט וכחלק לכוונה לשלב חינוך לספורט עם תעודות מקצוע, אשר ישמשו את התלמידים בהמשך חייהם כבעלי הסמכה לאמן את דור השחיינים הבא.

מהנהלת המועדון נמסר כי בימים הקרובים יפתח גם קורס מצילים, תוך שבכוונת המועדון ליצור מסלול של שישלב עם חטבת הבנים "ראשונים" ועם תיכון "מוסינזון" באופן בו יקבלו שחייני המועדון תעודות מקצוע בתחומי המים, שילוב שיאפשר למצב את הוד השרון לא רק בצמרת השחייה הישראלית כי אם גם כשלוחה של מכון וינגייט בתחומי הכשרת מקצועות המים.

תגובות