חבר המועצה יגאל הררי: הציבור בחר בנציגים שמכרו אותם

חבר המועצה יגאל הררי חושף את מה שעבר מאז תקופת הבחירות כשהחליט עם יו”ר הסיעה יואב רוזן להיכנס לקואליציה “נבחרתי למרות ועל אף פי שהיו כל כך הרבה משמיצים שלא הכירו אותי בכלל. עברתי ימים לא קלים בבחירות”

חבר המועצה יגאל הררי מתמודד בימים אלו עם התקפות לא קלות מצד מבקריו על כניסתו לקואליציה. הררי, אחד מחברי המועצה שלא חששו דווקא בקדנציה הקודמת לומר את דעתם וכיום הוא מבקש מהתושבים "במקום להתקיף, היעזרו בי". 
הררי, ידוע בדומיננטיות שלו וברצון שלו לסייע לתושבים הגיש השבוע הצעה לסדר לפיה נכים יקבלו הנחה רטרואקטיבית במיסים.

הררי "בימים אלו ההתקפות עלי ממש מחמיאות לי ברצוני לומר לכל המבקרים: במקום לתקוף ולהשמיץ תבקשו עזרה ממני ואעזור בלי דיבורים כמו כמה חברי מועצה שרק צועקים".

במסר שהוא מבקש להעביר לציבור הוא מדגיש "בחרתם בנציגים למועצה שמכרו אתכם ולא הייתם מעוניינים לשמוע ולהקשיב לאלו שלחמו למען התושבים. הולכתם שולל אז אל תלינו כלפי. אני קורא את הביקורת ומבין מאין זה מגיע. לחלק לא קטן מהמבקרים המנוע לפני הבחירות היה שנאת חינם והשמיצו אותי אז. אחרי שלמדתי מה היכולת של האופוזיציה, אני פועל בידיים נקיות למען הציבור.
אני לא מתרגש ממה שכתוב ולא בורח מאף אחד, אני מבקש כי המבקרים יקראו בהגינות מה העליתי חמש שנים באופוזיציה וקולנו לא נשמע".

אתה מרוצה מכניסתכם לקואליציה?

"בהחלט. אחרי הבחירות הייתה לי הקלה, נבחרתי למרות ועל אף פי שהיו כל כך הרבה משמיצים שלא הכירו אותי בכלל. עברתי ימים לא קלים בבחירות. אני מאמין בכניסה לקואליציה כי הרבה הרבה יותר קל לשנות. התושבים לא רואים מה קורה בישיבות הנהלת הקואליציה ואני מאמין שאנחנו בהנהלת הקואליציה משפיעים ומשנים ככה שהתרומה שלנו כנבחרים היא מאוד מאוד משמעותית בקואליציה".

מה תגיד למבקרים שתקפו את כניסתכם לקואליציה?

"לעולם לא אהיה פופוליסט ובטח לא אתמוך בהצעות פופוליסטיות, זו האמת שלי. אני אומר שאלה שבחרו אותי ואת יואב רוזן מאוד מעריכים את העשייה שלנו ואלו שלא, מקטרים בשביל אחרים. אני מאוד מאוד מרוצה מהכניסה שלנו לקואליציה. קיבלתי במסגרת הכניסה לקואליציה חברות בוועדת הנחות במיסים, ובוועדה לתכנון ובניה".

אתה רואה עצמך מתמודד שוב?

"לא יודע, באמת לא יודע".

אתם עובדים בשיתוף פעולה עם חי אדיב?

"כן, יואב סגן, קיבל משרד, אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר חי אדיב".

תגובות