רעננה: אנס ילדה בת 9 שירדה לטייל עם הכלב

במהלך האונס אותו ביצע הנאשם בילדה בת ה-9, כלבה של הקטינה תקף את הנאשם במטרה לגונן על הילדה, אולם הנאשם דחף את הכלב, ולא הרפה מהקטינה
נגד הנאשם בן ה-31 הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין מסוכנותו לציבור.

רקע: ב – 15 לאפריל, לפני כשלושה שבועות, בשעת בוקר מוקדמת, טיילה הקטינה ברחוב ברעננה יחד עם כלבה. בשלב מסוים הבחין הנאשם בקטינה וגמלה בליבו החלטה לאנוס אותה. הנאשם החל לעקוב אחר הקטינה, וכשהיא נכנסה לבניין בו היא מתגוררת ברעננה שאל אותה לשמה, ומה מעשיה במקום. הקטינה השיבה לו, והנאשם שאל אותה אם היא רוצה לבוא אליו הביתה ו"לשכב" איתו.

הקטינה סירבה, אולם הנאשם חסם את דרכה לביתה, אחז אותה בכוח בידיה, ודחף אותה לעבר גרם המדרגות בבניין. 

הקטינה ניסתה להדוף את הנאשם, אולם הנאשם החזיק אותה בכוח וריתק אותה למדרגות. במהלך מעשיו של הנאשם, כלבה של הקטינה תקף את הנאשם במטרה לגונן על הקטינה, אולם הנאשם דחף את הכלב, ולא הרפה מהקטינה. הקטינה ביקשה מהנאשם שיניח לה, ואמרה לו שאביה צפוי להגיע בדקות הקרובות, אולם הנאשם איים עליה כי אם תצעק או תספר על מעשיו למישהו הוא יפגע בה.

רוצים לקבל עדכונים שוטפים? הצטרפו לדף השרון פוסט בפייסבוק

באותו יום, בשעה 10:00 הנאשם הובא עצור לתחנת המשטרה בכפר סבא. הנאשם טען כי האזיקים לוחצים על ידיו, וכשהשוטר רומן טרחמן שחרר את אחת מידיו, דחף הנאשם את קצין המשטרה, פקד רמי בנדרסקי, ודפק את ראשו שלו בארון שהיה בחדר, כשהוא צועק "עזבו אותי".

אמה של הקטינה דיווחה על מצבה הנפשי הקשה של בתה. הנאשם בגרסתו מסר כי אין לו קשר לאונס הקטינה. במשטרה מצאו כי לנאשם עבר פלילי הכולל הרשעות בגין עבירות סמים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, שימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר, דרישה באיומים של רכוש, וגניבה, והוא נדון ע"י בי"ד צבאי למאסר למשך 40 יום.

בדירתו נתפסו עשרות דיסקים המכילים סרטונים עם תכנים מיניים, ובחקירה שבוצעה בטלפון הנייד שברשותו התגלה כי במהלך הלילה שלפני האירוע גלש באתרי פורנוגרפיה רבים.

"בנוסף, לכל אלו, נסיבות תקיפת השוטר על ידי המשיב מלמדות גם הן על אופיו האלים של המשיב. בנסיבות דנן אין כל חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר, ועל כן מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על מעצרו של המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

תגובות