הצלחה גדולה לאירועי העצמאות בעיר

ביום העצמאות, יצאו עשרות רוכבים לרכיבה משותפת ברחובות העיר וכן, לניווט ספורטיבי ביער ראש העין באמצעות מפת ניווט ונהנו מהאווירה הספורטיבית והמשפחתית

אירועי העצמאות ה-66 למדינת ישראל שנערכו השנה באמפיתיאטרון העירוני, נחלו הצלחה גדולה. בערב יום העצמאות, כ-15,000 תושבי העיר הגיעו לחגיגה שטרם נראתה כמותה בראש העין. על הבמה המרכזית בהנחייתם של עודד מנשה ועדן הראל, הופיעו מצעד האמנים.

מקהלת פרחי תימן בניצוחו של עודד ברק פתחה את הערב, להקת המחול של מתנ"ס לב העיר רקדו דידאנס ברמיקס לשיר "אם ננעלו". להקת המחול מתנ"ס לב שבזי הופיעה בריקוד "בהצדעה לצה"ל". מתנ"ס לב אפק הרשימו בריקוד "בשמלה אדומה" והסטודיו למחול של שירי גץ הופיעו במופע מרהיב "הצדעה לישראל". ירדנה ארזי כבשה בשירי ארץ ישראל הטובה ועומר אדם ונתן גושן הלהיבו את צעירי העיר במיטב משיריהם. חתם את הערב רובי לוי, תושב העיר במוזיקה ים תיכונית סוחפת.

ראש העיר שלום בן משה עלה לבמה ובירך: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה". הוא שיתף את קהל החוגגים באירוע מלפני חמישים שנה, שבו אביו זכריה משה ז"ל, ראש המועצה הראשון של ראש העין, עמד על במה לא גדולה כמו היום ובירך את תושבי העיר, והוא רואה בכך סגירת מעגל היסטורית. במהלך כל הערב, שולבו אמצעי מולטימדיה ולייזר מרהיבים ששיאם היה מופע זיקוקים מרהיב, ששימח את ילדי העיר.

לקראת סוף הערב, הגיע לביקור מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו מלווה במפקד משטרת ראש העין, איקו שחר ומפקדי המחוז והמרכז, שציינו לשבח את עבודת המשטרה בערב זה. ראש העיר שלום בן משה, מלווה במנכ"ל העירייה וחברי מועצת העיר, נפגשו במהלך האירוע עם התושבים וקיבלו מחמאות רבות על ההפקה והארגון המוצלח של הערב. בבי"ס עתיד, נערכו חגיגות עצמאות בבמה הדתית בהשתתפות אמנים רבים. לפני תחילת האירוע, ראש העיר השתתף בתפילת הודיה חגיגית בבית הכנסת של בית הספר, בהשתתפות רבנים, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך תורני, הרב יעקב אדמוני ועדי אביאני, חבר מועצה מחזיק תיק חינוך ממלכתי דתי.

ביום העצמאות, יצאו עשרות רוכבים לרכיבה משותפת ברחובות העיר וכן, לניווט ספורטיבי ביער ראש העין באמצעות מפת ניווט ונהנו מהאווירה הספורטיבית והמשפחתית.

במוצאי יום העצמאות, כ-3000 איש הגיעו אתמול בערב לאמפיתיאטרון העירוני לחגיגות הסיום של אירועי העצמאות ונהנו מקונצרט חגיגי עם דני סנדרסון, שהלהיב את הקהל ושר ממיטב שיריו. זה היה ערב מהנה יותר של מוזיקה ושמחה, שחתם את אירועי העצמאות בחגיגה מוזיקלית מרשימה. לפני כן, התקיים מופע מיוחד לילדים עם עינתי מלכת הילדים, להקת המחול של מתנ"ס לב העיר בהדרכתה של דקלה שמואלי קטיפה, ילדי אקים שרו על הבמה את "שיר לשלום". בנוסף, התקיים מופע כישרונות צעירים, מופע של צעירי ראש העין ממתנ"ס לב הגבעה ששרו את "לתת ולקחת" ואת "אנצל". אין ספק כי זוהי הייתה חגיגה ססגונית לסיום אירועי העצמאות בעיר. צילומים: אילן פורת.

תגובות