חיזוק תשתיות ופעילות הסברה בהרצליה בנושא אופניים חשמליים

בעקבות פגיעת ילד מאופניים חשמליים, סמוך לגן סביון, הוחלט בעירייה בשלב ראשון להקים גדרות במדרכה ולקיים פעילות הסברה והדרכה בנושא בקרב בני נוער

בעקבות פגיעתו של ילד, סמוך לגן סביון בהרצליה, בו הוא לומד, ערכה מ"מ וסגנית ראש העירייה, מאיה כץ בתחילת השבוע סיור עם יו"ר ועדת התנועה, דורון גילר ובהשתתפות הורי הילד, על מנת לראות את הליקויים ולנסות למצוא להם פתרון.

בסיור עלו מספר פתרונות, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך, כאשר בשלב ראשון תוסיף העירייה מספר גדרות לרוחב המדרכה, אשר יאלצו את רוכבי האופניים להאט לפני פתח גן הילדים.

הכלי המשמעותי למיגור התופעה הוא הסברה והדרכה ולכן, לאחר יתקיימו שיעורים והדרכות לתלמידי כל חטיבות הביניים בעיר לגבי הסכנות שבאופניים החשמליים והדרכה כיצד יש לנהוג בהם.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מסר כי בכוונתו להעלות את הנושא בפני השלטון המקומי, השר לביטחון הפנים ומשרדי הממשלה הרלוונטיים על מנת שיפעלו להגברת האכיפה באמצעות חוקים ותקנות.

מאיה כץ, מ"מ וסגנית ר’ העיר: "נעשה כל שביכולתנו במסגרת הכלים שברשותנו, בהם, בין היתר, פעילויות הסברה לתלמידים וחיזוק תשתיות הבטיחות במקום. בנוסף, בכוונתי לקיים סיורים דומים בכל גני הילדים על מנת לוודא כי אירוע מסוג זה לא יקרה שוב".

תגובות