העיר הראשונה: עמדות תאורה וטעינה סולאריות לשימוש התושבים בחינם בהרצליה

בשלב ראשון הוצבו שבע עמדות באזור התעשייה, שיאפשרו לתושבים לטעון את המכשירים הניידים שלהם באמצעות שקעים של USB

עיריית הרצליה, מינהלת אזור התעשייה ,החלה בפרויקט סביבתי חדשני: הצבת עמדות תאורה וטעינה סולאריים לרווחת התושבים בחינם. בשלב ראשון הוצבו שבע עמדות כאלו באזור התעשייה, שיאפשרו לתושבים לטעון את המכשירים הניידים שלהם באמצעות שקעים של USB.

עיריית הרצליה היא הראשונה בארץ המפעילה עמודים מסוג זה.

העמודים פועלים באמצעות אנרגיית השמש ועתידים לחסוך עלויות רבות, במיוחד לאור מחירי החשמל העולים בהתמדה.

העמודים, המתנשאים לגובה של 5 מטר הוצבו במקומות הבאים: מחלף הסירה לנוסעים לכיוון ת"א, מחלף הסירה ליוצאים מאזור התעשייה לכיוון העיר, מחלף הסירה לנוסעים לכיוון חיפה, כביש החוף לנוסעים בכביש גישה, גינת רח’ יהושע בן נון, מדינת היהודים פינת משכית, תחנת רכבת הרצליה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מסר: "כחלק מחזוני אקדם את הרצליה כעיר מובילה בנושא איכות הסביבה והשירות לתושב. עמודי ההטענה הסולאריים משרתים שתי מטרות: שירות לתושב ושמירה על איכות הסביבה. הפרויקט הזה הוא ראשון מסוגו בארץ ונועד לתת מענה לטכנולוגיה המתקדמת שמציפה את ארצנו, הרצליה תמשיך להוביל גם בתחום זה".

גרי גוזלן, יו"ר מינהלת אזור התעשייה, אמר: "זהו צעד נוסף שנועד להפוך את אזור התעשייה של הרצליה ל’עמק הסיליקון’ של מדינת ישראל. נמשיך לפעול על מנת להתאים את האזור לסטנדרטים בינלאומיים ולקדם סביבה תומכת עבור החברות והעסקים באמצעות טכנולוגיה וחדשנות".

תגובות